iitanu a scris:
Dupa alegerea presedintelui unei asociatii de locatari de catre adunarea generala, care este procedura juridica de urmat, pentru ca acest presedinte sa-si poata exercita atributiile.
Nu trebuie urmata nici o procedura juridica, asa cum s-a spus mai si mai sus.
In adunarea generala, dupa alegerea presedintelui (cu sau fara schimbarea membrilor comitetului), de fata cu toata lumea, deschis si transparent, presedintele nou anunta ca a doua zi ori in ziua XX se convoaca sedinta comitetului executiv. La aceasta prima sedinta a noii conduceri poate fi invitat si vechiul presedinte care-i strange mana noului presedinte si-i inmaneaza stapila pentru ca este singurul obiect prevazut de lege care trebuie sa stea la presedinte.
Toate celelalte documente sunt in sediul asociatiei de proprietari, in grija administratorului, a contabilului, a casierului, a cenzorului. Noul presedinte are acces la acestea asa cum are acces in sediul asociatiei. Documentele raman la locul lor iar noul presedinte le consulta si lucreaza la ele in limita cunostintelor sale, colaborand cu intreaga echipa.