Nu trebuie sa mai raspunda niciun jurist, ceea ce a spus domnul Tudor Valeriu este suficient.
Nu va merge nimic din ceea ce ati mentionat in calea de atac, veti pierde si acolo. In schimb, pentru prejudiciile aduse firmei puteti promova dvs. actiune in instanta.
Mi s-a parut ceva ciudat in privinta acestei situatii, din acest motiv nici nu am raspuns: faptul ca reclamatiile clientilor au aparut dupa ce a fost emisa decizia de incetare a raporturilor de munca ba, mai mult, le primiti si in prezent. Inainte de emiterea deciziei nu a facut nimeni nicio reclamatie.
Inclusiv eu sunt de parere ca trebuia altfel procedat, insa faptul e consumat si trebuie sa actionez intr-un fel, trebuie sa incerc cel putin sa invoc abaterea continua.
Concret, societatea a luat in administrare un cimitir, avea acolo 2 oameni in conducere care aveau obligatia de a administra si conduce activitatea. De la sediu plecau piesele funerare, iar cei 2 administratori, aveau obligatia sa le puna in opera, prin conducerea echipei de muncitori. Parte din lucrari au fost facute, parte nu. Clientii nu au facut imediat reclamatii sau daca le faceau le faceau tot la cei 2 administratori care nu le-au dezvaluit conducerii de la sediu. Si uite asa, abia cand nu au mai avut acolo unde sa faca reclamatii, au inceput sa la trimita la sediu. Nu as numi ciudat, mai degraba, lipsa de control si prea multa incredere in angajati.
~ final discuție ~