avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 787 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Problema legata de fisa postului
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Problema legata de fisa postului

Buna ziua, lucrez ca facturist la o societate de productie si distributie mezeluri si am o problema legata de fisa postului.

Ieri am fost chemat la resurse umane pentru a semna o noua fisa a postului care are cateva atributii in plus fata de fisa initiala semnata la angajare, atributii care din punctul meu de vedere nu au nici o legatura cu facturile, atributii de gen "raspunde la telefon pentru a prelua comenzi".

Binenteles ca aceasta noua fisa a postulului nu a fost semnata de facturistii afectati in mod direct de ea si anume cei din schimbul 2.

Vreau sa stiu daca se poate desface contractul de munca ca si consecinta a nesemnarii fisei si daca este legal sa adaugi atributii care nu au legatura cu postul pentru care ai fost angajat.
Ultima modificare: Joi, 5 Septembrie 2013
Sandu86, utilizator
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 11:35, 5 Septembrie 2013
Practica judiciara a statuat ca, refuzul de a accepta noile atribuţii stabilite în fişa postului după exprimarea voinţei de a modifica contractul individual de muncă, reprezintă o atitudine culpabilă a salariatului (Curtea de Apel Braşov, Secţia Civilă şi Pentru Cauze cu Minori şi de Familie, de Conflicte de Muncă şi Asigurări Sociale, Decizia Civilă nr. 188/R din 20 februarie 2008, www.jurisprudenta.org).

Refuzul semnarii fisei de post poate fi considerat abatere disciplinara si sanctionata ca atare de catre angajator.
Multumesc pentru raspuns, dar situatia nu este aceiasi, exprimarea vointei de a modifica contractul de munca nu s-a facut nici de facturist nici de angajator, pur si simplu s-au adaugat noi atributii la cele existente pe aceleasi conditii si acelasi salariu