Bună ziua!
Am nevoie de o clarificare referitoare la aspectul menţionat în titlu. Vă descriu pe scurt situaţia:
Eu sunt PFA cu activităţi de traducere înfiinţat în anul 2005 în judeţul Constanţa. Pe atunci locuiam în casa mamei mele. La sfârşitul anului 2011, am reuşit să mă mut cu soţul meu într-un apartament într-un complex rezidenţial din jud. Ilfov. Din motive evidente, mi-am mutat PFA-ul pe adresa apartamentului după o aşteptare chinuitoare prin luna august a anului trecut. Eu nu am fost niciodată înregistrată la Registrul Comerţului, ci numai la Administraţia Financiară. În momentul în care mi-am mutat PFA-ul, nimeni nu mi-a spus că ar trebui să cer şi acordul vecinilor pentru sediul social (care este şi punct de lucru). Am aflat de curând, printr-o întâmplare, că acest aspect ar fi obligatoriu... Ce ar trebui să fac? Să-l cer acum, după ce mi-am mutat deja PFA-ul? Eu lucrez cu firme mai mult, disconfortul este minim, dacă există ...
Câteodată am impresia că orice aş face sigur există sau a mai apărut vreo prevedere legală pe undeva pe care nu o respect :(
Vă mulţumesc anticipat pentru răspunsuri!
Eu aparţin acum de AF Bragadiru. Ei mi-au cerut doar contractul de comodat (încheiat cu soţul meu care este proprietarul apartamentului) şi buletinul cu adresa nouă pentru a demara procedura de mutare a dosarului de la Constanţa şi evident certificatul fiscal vechi care a fost radiat. Mi-am păstrat CIF-ul. Repet, eu nu am fost niciodată înregistrată la Registrul Comerţului. În 2005 când m-am înfiinţat mi s-a spus ca e suficientă înregistrarea la Adm. Financiară. Autorizaţia de traducător este cea eliberată de Ministerul Justiţiei.