avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 823 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Impozit pe venit, ... Contributii pensii PFA
Discuție deschisă în Fiscalitate - Impozit pe venit, CAS, CASS

Contributii pensii PFA

Buna ziua.
As dori sa stiu daca modificarea facuta in 2012 legata de contributiile sociale care se achita dupa venitul net si nu brut se aplica doar pentru pfa-urile noi infiintate?Sunt medic stomatolog cu un pfa din 2009 si incerc sa aflu suma pe care o am de achitat catre Casa de pensii, insa la finante inclusiv pe anul 2013 mi s-a calculat dupa venitul brut .Dupa drumuri multe multe intre casa de pensii si finante si dupa ce am citit mult pe avocatnet.ro si am descoperit singura ca de la data de 1 iulie 2012 s-au schimbat unele lucruri si dupa ce am dus doamnelor de la finante toate aceste lucruri scoase pe hartie am reusit cu mare greu sa le lamuresc sa imi calculeze corect pentru anul 2013.(dansele calculau pentru toate pfa-urile tot dupa venitul brut)Pentru anul 2012 insa m-au trimis din nou la Casa de pensii spunandu-mi ca nu e de competenta ANAF sa calculeze pentru aceasta perioada.La Casa de pensii mi s-a spus ca urmatoarea fraza: " Daca venitul lunar ( rezultat dupa scaderea cheltuielilor deductibile ) este sub nivelul minim mentionat, adica sub 741 lei/luna, nu se datoreaza contributii de asigurari sociale" este valabila doar pentru cei care au pfa-uri noi infiintate si ca abia din 2013 se calculeaza astfel pentru toate pfa-urile.As dori sa stiu daca este adevarat pentru ca m-am saturat de atatea drumuri fara sa obtin un raspuns concret.Nu mai stiu cui sa ma adresez
VA MULTUMESC!

Cel mai recent răspuns: raluck20 , utilizator 16:20, 17 Septembrie 2013