Sunt student si vreau sa incep o afacere. Am creat un s.r.l. si, pentru ca stau in chirie in Bucuresti, nu pot inregistra casa de marcat pe domiciliul actual, si nici bani pentru a inchiria un spatiu comercial nu am. As putea inregistra casa de marca pe adresa mea din provincie si eu sa trimit o copie electronica (sau imprimata) a bonului fiscal o data cu produsul ? sau este neaparat nevoie de bonul fiscal in original?
Sau aveti alta idee pentru a incepe afacerea fara sa inregistrez casa de marcat in bucuresti?
In cazul asta eliberati clientilor factura si chitanta, scrise electronic la calculator si trimise odata cu marfa respectiva si nu bon de la casa de marcat. Casa de marcat opereaza la vanzarea directa, de ex: in piata, la magazin, etc.
Daca produsele le livrati catre clienti prin firmele de curierat, in pachet alaturi de produse puneti doar factura. Clientul va plati ramburs, la primirea pachetului, va primi chitanta emisa de firma de curierat iar firma, la randul ei, va depune banii in contul bancar al firmei dumneavoastra.
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.