Care sunt documentele pe care le intocmeste DGASPC in vederea punerii in executare a deciziilor Comisiei superioare de evaluare a persoanelor cu handicap şi care sunt termenele pt punerea in executare?
Punerea în executare a deciziilor se face de către direcţia generală de asistenţă socială şi protecţia copilului din unitatea administrativ-teritorială în care a fost eliberat certificatul de încadrare în grad şi tip de handicap sau care asigură plata prestaţiilor sociale, după caz.
In exercitarea atributiilor privind reevaluarea persoanelor adulte cu handicap ca urmare a recomandarilor cuprinse in documentele intocmite in urma unor actiuni de control dispuse prin ordin al ministrului muncii, familiei si protectiei sociale sau ca urmare a autosesizarii, Comisia superioara emite:
a) decizii de reevaluare;
b) decizii de incadrare in grad si tip de handicap;
c) decizii de neincadrare in grad si tip de handicap.
In acest caz, in functie de ce decizie s-a emis DGASPC va proceda in consecinta.
Multumesc pt raspuns, intrebarea era ce documente elaboreaza DGASPC si in ce termen,dupa ce primeste decizia de la comisia superioara.
V-as ruga, daca se poate,sa detaliati putin, pe fiecare caz in parte, de la a la c...
Multumesc anticipat.