Buna ziua tuturor. Va rog am si eu cateva intrebari:
1. O societate comerciala cu sediu intr-un oras si cu alte puncte de lucru in alte orase trebuie sa detina autorizatie de functionare doar in orasul in care este sediul principal, sau sa detina autorizatie pentru fiecare punct de lucru din respectivele orase? societatea are CAEN 7490
2. Cine poate constata ca un punct de lucru al unei societati comerciale nu are autorizatie de functionare? Unde se poate reclama acest lucru?
3. Care sunt pedepsele in cazul lipsei autorizatiei de functionare a unui punct de lucru?
Va multumesc daca ma veti putea ajuta.
1. Pentru sediul social si pentru fiecare sediu secundar este nevoie de Acordul de functionare si fisa de valabilitate al acestuia eliberate de Primaria localitatii in cauza. Se autorizeaza doar activitatile pentru care registrul comertului a eliberat certificatul constatator pentru fiecare sediu (social sau secundar).
2. Lipsa acorduluii de functionare si a fisei de valabilitate se constata de catre inspectorii de Primarie.
3. In cazul desfasurarii de activitati fara autorizare, sanctiunile pot merge pana la confiscarea tuturor veniturilor realizate din desfasurarea activitatilor neautorizate.