avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 932 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Facultate Bursa de Merit
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Facultate Bursa de Merit

Buna ziua,

As vrea daca cineva are o solutie la urmatoarea problema sa o spuna aici. Sunt student la o universitate privata din Romania si am fost obtinut rezultate excelente in timpul anului lucru care m-a facut sa aplic pentru o bursa. Ei afirmau ca bursa de merit reprezinta taxa integrala pe anul in curs, adica practic nu mai plateam anul respectiv. Acum, am sunat la ei sa vad daca am luat bursa (mentionez ca pe site-ul lor scrie ca cei care au aplicat pentru bursa vor fi anuntati pana pe 1 August daca au luat sau nu) si abia azi mi-au dat raspunsul care m-a lasat masca. "Da, ati obtinut bursa, insa doar jumatate se acorda anul acesta." Ce pot face ca sa iau intreaga suma asa CUM EI SPUN CA ACORDA nu eu. Daca imi spuneu de la inceput de jumatatate era ok, dar asa nu. Mentionez ca in perioada asta au probleme cu monitorizarea si Aracisul...
Cel mai recent răspuns: elena138 , utilizator 16:40, 10 Noiembrie 2013
Facultatea poate sa retraga bursele daca nu are din ce le plati. Parerea mea este ca nu puteti sa o obligati, intrucat acordarea/neacordarea si/sau cuantumul burselor se stabilesc de catre senatul universitatii, avand in vedere sumele disponibile pentru respectivul an universitar.
Daca era in discutie o universitate de stat, altfel se punea problema, acolo fiind banii de la bugetul invatamantului, pe care trebuie sa-i justifice.
Ultima modificare: Duminică, 10 Noiembrie 2013
elena138, utilizator