Buna ziua,
as avea nevoie de niste lamuriri si v-as fi recunoscatoare daca m-ati ajuta. Exact acum o luna mi-am infiintat o firma care deocamdata nu are activitate. E firma platitoare de TVA. Mi s-a spus ca in decurs de 30 de zile trebuie sa depun la Administratia Financiara din Medias (acolo e sediul firmei) formularul 010, iar trimestrial alte doua formulare.
Sunt putin bulversata deoarece din trei parti mi-au venit trei tipuri de informatii. O contabila mi-a spus ca aceasta declaratie nu mai trebuie trimisa la infiintarea firmei, ci doar in cazul in care apar modificari in statutul firmei. Cei de la administratie mi-au zis sa o trimit, dar sa prezint acolo si toate documentele firmei, pentru ca pe baza acestora sa imi spuna ce fel de formulare va trebui sa prezint ulterior.
Cum se procedeaza? Ceea ce ma ingrijoreaza pe mine este problema cu actele, deoarece eu sunt in Bucuresti, actele sunt la Medias, iar azi e ultima zi in care ar trebui depuse, in cazu in care acest lucru trebuie facut.
Sper ca nu am fost ambigua.
Trebuie sa depuneti la Administratia financiarao declaratie 010 in 2 exemplare si sa anexati in copie toate actele societatii : statut ,incheiere judecatorului , certificate constatatoare , certificatul de inregistrare etc. In mod normal se mai accepta primirea unei declaratii 010 si dupa trecerea a 30 de zile dar nu se stie niciodata (depinde de bunavointa d-nei de la ghiseu) Daca vreti sa depuneti astazi declaratiA solicitati sa va fie trimise prin fax toate documentele (oricum depuneti doar copii)
Normal trebuie depusa declaratia 010, dar nu este nicio problema daca o depuneti mai tarziu. In acest caz nu depune-ti niciun act, nu este o tragedie si nu vi se va aplica nici o sanctiune.
amenda pentru nedepunerea declaratiei 010 este de 10 milioane.Intrati pe mfinante.ro si verificati cum este inregistrata societatea.Daca nu corespund datele trebuie sa faceti corectiile in termen de 30 de zile, daca este inregistrata corect, nu trebuie sa depuneti 010.
Va rog sa ma lamuriti si pe mine in urmatoarea problema: am o firma platitoare de TVA, microintreprindere, care pana la data de 30 aprilie 2009 a avut un salariat. De la 1 mai 2009 am suspendat firma, implicit am lichidat salariatul. Astazi am fost la Admin. sector 4 sa intreb daca este nevoie sa depun declaratia 010. Si mi s-a spus ca e tarziu, ca trebuia sa o depun in 30 de zile si ca nu se mai poate decat cu amenda. Eu in codul fiscal am citit asa:" ART. 104 - Optiunea de a plati impozit pe veniturile microintreprinderii .... (4) Microintreprinderile platitoare de impozit pe venitul microintreprinderilor nu mai aplica acest sistem de impunere incepand cu anul fiscal urmator anului in care nu mai indeplinesc una dintre conditiile prevazute la art. 103. SI ...(6) Microintreprinderile platitoare de impozit pe veniturile microintreprinderilor pot opta pentru plata impozitului pe profit incepand cu anul fiscal urmator. Optiunea se exercita pana la data de 31 ianuarie a anului fiscal urmator celui pentru care s-a datorat impozit pe veniturile microintreprinderilor." Pe mine m-a derutat total, daca eu nu mai am salariati de la 1 mai, trebuia sa depun 010 in 30 de zile? Sau depun la inceputul lui 2010? Pt. ca asa cum spune Codul Fiscal, nu mai indeplinesc una din cele trei cerinte de a fi microintreprindere, adica nu mai am salariati. Si mai este si suspendata firma. Au dreptate cei de la Administratia Financiara? Va multumesc mult.
Suspendare activitate
CVASI
In cazul in care o microintreprindere (neplatitoare de tva si cu 1 salariat) isi suspenda activitatea cu 15 mai la registrul comertului si apoi cere la ... (vezi toată discuția)
Recalculare impozit
gina.x
Buna seara,
Am o societate inregistrata la Registrul comertului in 29.01.2009 iar certificatul de inregistrare la data de 02.02.2009.Societatea a optat ... (vezi toată discuția)