Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna ziua,
as avea nevoie de niste lamuriri si v-as fi recunoscatoare daca m-ati ajuta. Exact acum o luna mi-am infiintat o firma care deocamdata nu are activitate. E firma platitoare de TVA. Mi s-a spus ca in decurs de 30 de zile trebuie sa depun la Administratia Financiara din Medias (acolo e sediul firmei) formularul 010, iar trimestrial alte doua formulare.
Sunt putin bulversata deoarece din trei parti mi-au venit trei tipuri de informatii. O contabila mi-a spus ca aceasta declaratie nu mai trebuie trimisa la infiintarea firmei, ci doar in cazul in care apar modificari in statutul firmei. Cei de la administratie mi-au zis sa o trimit, dar sa prezint acolo si toate documentele firmei, pentru ca pe baza acestora sa imi spuna ce fel de formulare va trebui sa prezint ulterior.
Cum se procedeaza? Ceea ce ma ingrijoreaza pe mine este problema cu actele, deoarece eu sunt in Bucuresti, actele sunt la Medias, iar azi e ultima zi in care ar trebui depuse, in cazu in care acest lucru trebuie facut.
Sper ca nu am fost ambigua.
Am rezolvat-o asa cum m-a invatat imago! Data de scoatere din evidenta 01.07.2009. Declaratiile 100 si 102 le aveam predate in termen, nu a fost nici o problema. Multumesc inca o data!
Suspendare activitate
CVASI
In cazul in care o microintreprindere (neplatitoare de tva si cu 1 salariat) isi suspenda activitatea cu 15 mai la registrul comertului si apoi cere la ... (vezi toată discuția)
Recalculare impozit
gina.x
Buna seara,
Am o societate inregistrata la Registrul comertului in 29.01.2009 iar certificatul de inregistrare la data de 02.02.2009.Societatea a optat ... (vezi toată discuția)