Am PFA. Am incheiat un contract pe 2 ani (sept 2011 - sept 2014) pentru inchiriere panouri publicitare. Am emis factura pe toata suma dar am incasat banii doar pentru un an. As vrea sa vand panourile celui caruia i le-am inchiriat. Cum procedez cu factura? Multumesc.
Probabil ati vrut sa scrieti sep 2012-sep 2014, ca altfel sunt 3 ani (sept 2011-sept 2014).
Oricum daca serviciul pt sept 2013 - sept 2014 nu se va mai presta, puteti emite factura storno, pe aceasta perioada (dar sa reziliati/modificati contractul, cu specificarea in reziliere/modificare ce suma se va storna). Cod fiscal
ART. 138 Ajustarea bazei de impozitare
Baza de impozitare se reduce în următoarele situaţii:
a) dacă a fost emisă o factură şi, ulterior, operaţiunea este anulată total sau parţial, înainte de livrarea bunurilor sau de prestarea serviciilor;
Pt vanzare panouri intocmiti factura de vanzare (dar sa aveti in obiect de activitate aceasta activitate)