avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 797 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Recuperări de creanţe, datorii, ... datorii la stat
Discuție deschisă în Recuperări de creanţe, datorii, Probleme cu băncile

datorii la stat

sunt studenta si mi-am deschis acum 2 ani o mica firma de servicii. Am lucrat o perioada insa contabila nu mi-a depus nici o declaratie, bilant, etc. Inutil sa spun ca nu aveam contract cu ea... Am reglat contabilitatea, am platit cca. 20000 lei sa mi se puna firma la zi (31.12.2008) si am constatat ca am de plata la stat cca. 80000 lei + amenzi. De atunci n-am mai lucrat, nici nu am depus actele la finante. Am primit o hotarare de radiere a firmei prin posta. Ce sa fac, sa declar insolventa (falimentul)? Nu am de unde sa dau acesti bani... Daca inchid firma ce se intampla cu datoria? Nici proprietati n-am sa vand sa achit...
Ultima modificare: Joi, 26 Martie 2009
gigi2005, utilizator
Cel mai recent răspuns: Adrian Stoica , Practician in insolventa 22:51, 29 Martie 2009
Din pacate nu stati prea bine. Chiar daca intrati in faliment cu siguranta pentru a -si recupera creantele, creditorii vor putea cere raspunderea persoanala a administratorului, si prin urmare este posibil sa se instituie sechestru asupra bunurilor proprii.

Sfatul cel mai bun este sa luati legatura cu un avocat.

av ZAHARIA F.
In cazul in care s-a dispus dizolvarea firmei dvs. in baza Legii 31/1990 ( banuiesc ca pentru nedepunerea bilantului, expirarea sediului etc) trebuie sa va interesati care este practicianul in insolventa desemnat sa lichideze firma dvs.
Luati legatura cu acesta pentru a va informa despre situatia firmei dvs.
In cazul in care constata ca exista creante mai mari de 10.000 de lei impotriva firmei in dizolvare pe Legea 31/90, lichidatorul judiciar va putea cere trecerea pe legea insolventei - acesta este "personajul" pe care trebuie sa-l contactati de urgenta.