avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 707 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate în general Revizie anuala la casa de marcat
Discuție deschisă în Contabilitate în general

Revizie anuala la casa de marcat

Buna ziua!am o ii care luna noiembrie implineste 1an,am fost contactata de firma de la care am cumparat casa de marcat ca trebuie sa-mi fac revizuire la casa de marcat ca va trece anul si daca nu o fac ma vor amenda cei de la finante.Este adevarat?caci nu as dori sa fiu amendata,dar inca pe nimeni nu am auzit sa fie obligatorie.Multumesc pentru raspuns.
Cel mai recent răspuns: carmen01011958 , moderator 15:07, 23 Octombrie 2013
Nu este adevarat ca trebuie facuta revizia la casa de marcat ,anual . In contractul incheiat cu acea firma,referitor la asigurarea service in perioada de garantie si postgarantie, exista prevederi in sensul reviziei anuale ?. Daca sunt,atunci trebuie respectat contractul.
Conform cu prevederile HG 479/2003, art 106,107 :
[ link extern ]
ART. 106
(1) Unităţile care fac parte din reţeaua de service trebuie să aibă menţionată în
obiectul lor de activitate activitatea de service pentru aparate de marcat electronice
fiscale, cod CAEN 7250, şi să dispună de minimum 2 tehnicieni de service
specializaţi în domeniu.
(2) Distribuitorii autorizaţi sunt obligaţi ca, prin intermediul propriilor tehnicieni de
service sau al unităţilor de service acreditate, să asigure:
a) intervenţia promptă şi gratuită, la solicitarea organelor de control;
b) instalarea aparatului nou şi repunerea în funcţiune a aparatului defect ca urmare
a defectării memoriei fiscale, în termen de 72 de ore de la solicitarea utilizatorului;
c) instruirea utilizatorului, completarea cărţii de intervenţii a aparatului şi semnarea
declaraţiilor de instalare;
d) efectuarea cel puţin a unei verificări anuale a aparatelor de marcat electronice
fiscale şi îndeplinirea oricăror alte obligaţii ce revin unităţilor de service potrivit
ordonanţei de urgenţă şi prezentelor norme metodologice.

ART. 107
(1) Operaţiile prevăzute la art. 106 alin. (2) lit. b) - d) se fac gratuit în perioada de
garanţie, iar în perioada de postgaranţie contra cost, pe bază de contract încheiat de
utilizator cu unitatea de service acreditată.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Contract service casa de marcat postgarantie ariana03 ariana03 Buna ziua, as dori sa ma lamuriti in urmatoarele aspecte: Art. 106 (1)Unităţile acreditate pentru service trebuie să aibă menţionată în obiectul lor ... (vezi toată discuția)
Casa de marcat Kovacs Agnes Kovacs Agnes obligativitatea contractului de service?..... (vezi toată discuția)
Contract de service pentru casa de marcat lodge lodge Buna seara. Sunt PFA si am cumparat casa de marcat de la o firma cu care am incheiat si contractul de service.A expirat contractul cu aceasta firma.Primesc ... (vezi toată discuția)