avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 713 soluții astăzi

Joi, 6 februarie, are loc evenimentul: AI Act: De la reglementare la implementare - Ghid practic de conformare pentru companii. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Neplata conceiilor medicale
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Neplata conceiilor medicale

Eu lucrez la o societate de tamplarie de aluminiu si sunt in concediu medical de un an. De la 01.04.2009 sunt pensionat pe caz de boala.Si nu am primit banii pe cm din luna februarie,normal ar fi trebuit sa-i primesc pe data de 05 ale lunii.Si nici acum nu i-am primit. ce as putea face?
Ultima modificare: Sâmbătă, 28 Martie 2009
Doru69, utilizator
Cel mai recent răspuns: Doru69 , utilizator 16:58, 31 Martie 2009
Intrebati la firma pe contabilul care calculeaza concediile medicale sau pe patron care ar trebui sa stie de ce anu ati primit banii. Banii de concediu medical sunt platiti de CASS nu de patron.
Sesizati si la ITM. Daca nu se rezolva actionati in judecata pe angajator la tribunalul din judetul unde domiciliati sau aveti resedinta. Fiind litigiu de munca sunteti scutit de taxe.
L-am intrebat pe administrator si mi-a raspuns ca nu are bani. Iar la ITM i-mi da raspuns in 30 de zile.
X-(
Asteptati cele 30 de zile si daca nu primiti banii il dati in judecata.
Pentru drepturile banesti puteti sa va adresati instantei de judecata in termen de 3 ani de la data in care trebuia sa se efectueze plata acestor drepturi.
Eu cu familia ce mancam perioada de 30 zile?????????????????????????:O:O

Alte discuții în legătură

Notificare de plata angelica82 angelica82 Buna seara, Sunt insarcinata si de la 01-10 sunt in concediu prenatal.Din data de 07-08 pana la 01-10 am fost in concediu medical cu probleme grave la ... (vezi toată discuția)