Am intampinat ieri o problema legata de blocarea cardului in urma unei sesizari facuta de alta persoana, am fost la cumparaturi iar cardul a ramas in pos, urman ca in 10 min sa imi dau seama sa ma intorc la magazin, magazinul intre timp a sunat banca si le-a comunicat ca au gasit un card, banca m-a contactat comunicandu-mi ca mi-a blocat cardul singura varianta fiind sa scot alt card nou, eu am insistat sa nu il blocheze deoarece cardul a ajuns in posesia mea si nu sunt in localitate si nu am bani. M-au trimis la o sucursala deschisa dupa ora 15:30, unde nu am putut sa ridic banii deoarece lipsea un specimen de semnatura, dupa 2 ore de asteptare si comunicari intre doamna de la sucursala si cei de la call center s-a deblocat cardul. Ce pot sa fac eu sa fiu despagubit pentru cheltuielile facute in perioada asta si timpul pierdut pentru ca nu m-a intrebat nimeni daca sunt deacord sau nu sa imi blocheze contul, doresc sa fiu si despagubit moral deoarece acum 4 zile ma aflam in china, iar daca acest lucru se intampla acolo puteam sa fac foamea mult si bine pana rezolva banca situatia.
Cred ca exagerati.. ce cheltuieli ati avut in doua ore si ce prejudiciu ? Ce trebuia sa faceti de la 15.30 timp de doua ore si nu ati ajuns sa faceti ?
Nu uitati ca dvs ati uitat de card, daca l-ati fi pierdut pe undeva , ati fi multumit ( poate ) bancii ca vi l-au blocat.
Nu veti avea castig de cauza nici sa mergeti in instanta.
Daca vreti sa-i " amendati" ca v-au blocat cardul, renuntati la serviciile acestei banci.
Blocarea a avut loc la ora 16:00, deblocarea la ora 20:00, doar dupa insistentele doamnei din sucursala. Solutia oferita a fost sa nu mai am access la bani sub nici o forma decat cand in 5 zile lucratorare dupa ce se va emite alt card sau cineva din banca are de gand sa inregistreze in system specimenul meu de semnatura. Referitor la prejudiciu , activitatea mea este platita cu 100 euro/ ora, puls faptul ca m-am deplasat de la un magazin la altul (sucursala bancii) distanta de 10 km, doar pentru ca nimeni nu a vrut sa deblocheze cardul, 2 ore am stat in banca unde nu am facut nimic si contul s-a deblocat.P.S. Contul la banca este un cont premium respective card gold, cu bancher personal care nu raspunde la telefon.
Probabil de aceea au fost si atat de prompti in a-l bloca. Ceea ce e unlucru bun. (nu ma refer la ce s-a intamplat mai tarziu).Dar, cu siguranta, daca ar fi fost furat/gasit, in cele 4 ore puteau fi facute cumparaturi de mai mult de 400 de eur.
Ce pot sa fac eu sa fiu despagubit pentru cheltuielile facute in perioada asta si timpul pierdut pentru ca nu m-a intrebat nimeni daca sunt deacord sau nu sa imi blocheze contul, doresc sa fiu si despagubit moral
Incercati sa discutati la banca conditiile dvs, nu gasiti intelegere, calea e numai instanta cu mediere in prealabil.
In instanta va trebui sa argumentati si probati solid prejudiciul.
Doriti sa fiti despagubit moral pentru ca ati uitat cardul in POS? De ce nu vedeti faptul ca totul s-a intamplat din vina domniei voastre? Banca a respectat un anumit protocol, protocol care este menit sa vina in sprijinul intereselor dumneavoastra. Daca pierdeati cardul si era folosit , cereati despagubiri morale ca nu a fost blocat. Daca a fost blocat , tot nu este bine.