Am fost angajata la o firma din Bucuresti in perioada 2006-2011. Data ultimei mele zile de munca a fost 28.02.2011 in urma demisiei mele. Pana in momentul de fata nu am primit cartea de munca in ciuda insistentelor mele. In sarcina cui intra recuperarea de la ITM a cartii mele de munca: a mea sau a angajatorului? Puteti, va rog sa-mi dati deasemenea un nr de lege?
Va multumesc anticipat pt ajutorul dat!
Roxana DUTA
Recuperarea carnetului de munca de la ITM se poate face atat de catre angajator , cat si de catre titularul acestuia.
Procedura de lucru privind eliberarea carnetelor de munca salariatilor angajatorilor pentru care inspectoratele teritoriale de munca pastrau si completau, respectiv certificau legalitatea inregistrarilor efectuate in carnetele de munca - Ordinul nr.1083/2011:
......
Art. 2
(1) Carnetele de munca pastrate si completate de catre inspectoratele teritoriale de munca se predau angajatorilor sau titularilor/imputernicitilor legali pe baza de proces-verbal de predare-primire conform anexei nr. 2, respectiv anexei nr. 3, pana la data de 30 iunie 2011.
(2) Carnetele de munca pastrate si completate de catre inspectoratele teritoriale de munca se predau angajatorilor conform programarii postate pe site-ul acestora si afisate la sediu, iar titularilor/imputernicitilor legali pe baza unei cereri.