In calitate de PFA-traducator, am emis de mai multe ori facturi fiscale catre un client. In factura am trecut la rubrica " date privind expeditia" datele personale de identificare ale primitorului facturii din partea clientului si l-am rugat sa semneze atat in rubrica "date privind expeditia"cat si la rubruca "semnatura de primire". Ultima data, clientul mi-a spus ca el trebuie sa semneze numai la rubrica "semnatura de primire" iar eu care am predat factura clientului trebuie sa semnez si sa completez datele mele personale in rubrica "date privind expeditia".
Intrebari :
1.Ale cui semnaturi trebuie sa apara in rubrica "date privind expeditia" ?
2.In ce rubrica se trec datele de identificare ale primitorului facturii ?
Multumesc pt.raspuns urgent
Avand in vedere ca prevederile din Codul fiscal si din Normele de aplicare
ale acestuia,nu abordeaza aspectele ridicate de dvs.,probabil acestea fiind fara importanta prea mare,eu consider urmatoarele raspunsuri :
1. Nu ar trebui sa mai completati acea rubrica ;
2. Nu treceti datele de identificare ale primitorului facturii,ci doar semnatura acestuia ,dar si stampila respectivei firme.
3. Referitor la modul de intocmire a facturilor poate aveti in vedere si parerea celor din domeniul dvs.,exprimata in "Contabilitate primara pentru traducatori ".
Delegat/factra fiscala
as dori sa stiu o baza legala unde pot afla informatii cu privire la persoana care poate fi trecuta ca "delegat" pe o factura fiscala, in cadrul rubricii "date ... (vezi toată discuția)