avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1122 soluții astăzi

Marți, 11 februarie, are loc evenimentul: Negocierea colectivă - Alegerea reprezentanților angajaților și provocările practice. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Pot sa lucrez ca si mediator daca sunt in concediu ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Pot sa lucrez ca si mediator daca sunt in concediu pentru cresterea copilului?

Buna ziua.
Pot sa lucrez ca si mediator daca sunt in concediu pentru cresterea copilului?
Exista vreo prevedere legala care sa ma impiedice sa fac acest lucru?
La ce risc sa ma expun daca lucrez ca si mediator cat timp sunt in concediu pentru cresterea copilului?
Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 16:16, 5 Noiembrie 2013
Vad ca nu sunt ajutata de nimeni:(
Daca realizati venituri impozitului pe venit in perioada cat sunteti in CCC, atunci plata indemnizatiei se va suspenda.

Art.16 din OUG nr.111/2010
(2) Dreptul la indemnizaţiile prevăzute la art. 2 alin. (1), respectiv la art. 5 şi art. 9 alin. (4) şi (5) se suspendă începând cu ziua următoare celei în care:
.....
i) beneficiarul realizează venituri supuse impozitului şi copilul nu a împlinit vârsta de un an, 2 ani, respectiv 3 ani în cazul copilului cu handicap;
......

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Indemnizatia de crestere a copilului - suspendare makavelli makavelli Buna ziua, sunt in concediu de crestere a copilului si vreau sa infiintez o SRL, unde sunt administrator si asociat unic. As dori sa aflu cand mi se va ... (vezi toată discuția)
Concediu crestere copil+exercitarea profesiei de mediator georgiana_13 georgiana_13 Buna ziua, in momentul de fata sunt in concediu pentru cresteea copilului,pot exercita profesia de mediator pe durata concediului ? din ce am inteles eu din ... (vezi toată discuția)