avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1063 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Prelungire dovada ucidere din culpa
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Prelungire dovada ucidere din culpa

Buna seara as dori si eu o informatie, sunt cercetat intr-un dosar de ucidere din culpa, am fost cercetat eu cu inca o persoana azi am primit scoaterea de sub urmarire a ceiluilalt iar pe mine m-a trimis in judecata, de 4 ani de zile mi-am vizat dovada la parchet, luna aceasta imi expira pe 20 , dosarul am inteles ca astazi a fost trimit catre judecatorie. cum as putea sa mai imi prelungesc dovada?? tin sa precizez ca lucrez ca sofer la o firma?? e posibil sa pot sa imi prelungesc dovada pana pe 20 daca dosarul a fost trimit astazi de exemplu la judecatorie, oricum termen nu cred ca se va da prea curand. imi dati o informatie va rog frumos cum as putea ??
Cel mai recent răspuns: Gabriela Mihai , Avocat 14:52, 5 Noiembrie 2013
Depuneti cererea la instanta si va decide judecatorul.
buna ziua dle avocat, dar ce vream sa stiu ? cum trebuie sa proced ce acte sa depun ?copie dupa dovada dupa buletin?? cerere la fel ca la parchet?? imi puteti da si un model de cerere va rog frumos. sa atasez si o adeverinta ca lucrez ca sofer?? ce acte imi trebuie si cum se procedeaza e prima luna cand vizez la instanta
Ultima modificare: Marți, 5 Noiembrie 2013
iuly_m, utilizator
Cerere ca la parchet. Numai ca scrieti "domnule presedinte". Atasati si adeverinta de la serviciu si copie dupa dovada.
Vedeti ca numarul de dosar il gasiti in citatie pe care ati primit-o de la judecatorie.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Trimitere cerere prelungire dovada circulatie parchet prin email bobc bobc Buna ziua Catre ce adresa de email se poate depune Cererea pentru prelungirea dovezii de circulatie la Parchetul de pe langa Judecatoria Sector 6? Este ... (vezi toată discuția)