avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 604 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... lndemnizatie crestere copil
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

lndemnizatie crestere copil

buna ziua,

am un copil nascut in afara casatoriei. tatal l-a recunoscut dar dupa nici o luna ne-a parasit. acum sunt in concediu medical, dar in curand va trebui sa depun actele pentru indemnizatie. printre acte se solicita si copie dupa buletinul ambilor parinti. pot lua indemnizatie daca la dosar depun doar buletinul meu?
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 11:59, 14 Decembrie 2013
1. In aceasta situatie vi se poate solicita sa depuneti la dosar o ancheta sociala facuta de Directia pentru Protectia Copilului (DPC) si care sa ateste si faptul ca dvs. cresteti singura copilul, tatal acestuia parasindu-va.

2. In acelasi timp dati si dvs. o declaratie in care spuneti ca nu sunteti casatorita cu tatal copilului si ca il cresteti singura deoarece el v-a parasit.
acestea sunt procedurile?
1. Legislatia nu prevede si asemenea situatii de abatere de la normal intr-o familie.

2. De aceea ar fi bine sa intrebati si la Agentia Judeteana pentru Plati si Inspectie Sociala (AJPIS) cea care aproba si plateste indemnizatia pentru concediu crestere copil (CCC).

3. Raspunsul meu anterior se bazeaza pe cazurile intalnite in practica mea si in practica uzuala a unor AJPIS.
va multumesc, imi puteti spune va rog si cat dureaza o ancheta sociala?
1. Luati legatura cu cei de la Protectia Copilului.

2. Ancheta sociala dureaza in functie de gradul de ocupare a celor de la Protectia Copilului.

Alte discuții în legătură