avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 463 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Legislatie de munca - invatamant preuniversitar
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Legislatie de munca - invatamant preuniversitar

Salut! Va rog ajuta-ti-ma cu un sfat juridic. Sunt profesor la un liceu si ma confrunt cu urmatoarea problema: in repetate randuri directorul, fara sa ma informeze, mi-a schimbat incadrarea - adica mi-a luat anumite clase si mi- a dat altele ca sa se pastreze nr sapatamanal de ore; ideea e ca nu a mai vrut ca eu sa predau la clasele respective. M-a deranjat faptul ca astfel am pierdut elevii pregatiti de mine, cu care aveam rezultate la olimpiade sau alte concursuri, de unde, de exemplu, am pierdut din punctajul care ma ajuta sa ma inscriu la salariu/ gradatie de merit. Decizia directorului este legala sau nu? El sustine ca are voie sa modifice incadrarea la inceput de an scolar dupa cum doreste. Multumesc!
Cel mai recent răspuns: elena138 , utilizator 21:27, 14 Noiembrie 2013
Buna seara!
Da, directorul face incadrarea, la fiecare inceput de an scolar, dar trebuie sa respecte principiul continuitatii la catedra. Deci nu e chiar cum pofteste 'mnealui.

Art. 20 (1) Constituirea posturilor didactice/catedrelor şi încadrarea cadrelor didactice pe posturi didactice/catedre în învăţământul preuniversitar se realizează, asigurându-se cu prioritate, continuitatea activităţii didactice de predare la aceleaşi clase sau grupe de elevi. 10