avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 541 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Decont transport profesor navetist
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Decont transport profesor navetist

Circul pe ruta Botosani * Vorniceni,cu un autoturism particular atunci cand nu pot circula cu autobuzul si anexez bonuri de benzina la decont ( sunt profesor debutant la scoala Vorniceni )
Autoritatile scolare imi solicita tot felul de adeverinte de la firma de transport,de la notariat,etc ,pentru a-mi deconta contravaloarea transportului
Mentionez ca exista doua curse de autobuz ,una dimineata si una seara ,insa orarul scolar nu imi permit sa fac naveta decat partial cu autoburzul firmei de transport .Prima cursa zilnica este de la orele 10.30 dimineata si eu am ore de la opt ,( deci nu am posibilitatea de a circula cu ea ) ,iar cea de seara este la 17.30 ( cursa cu care circul 3 zile din cele patru in care am ore la vorniceni ) Nu doresc decat decontarea contravalorii biletelor de autobuz in cele trei zile in care circul cu autobuzul ,si a 7.5 l benzina / 100 km pentru cursele in care nu pot sa circul cu autobuzul ptr ca nu am cum sa fiu prezent la ore dupa programul firmei de transport
Cel mai recent răspuns: dumitru suiu , utilizator 19:13, 25 Noiembrie 2013
O situatie ca a dv. nu e prevazuta de Instructiunea 2/2011. Ar trebui sa optati pentru una dintre variante, si scoala sa va deconteze fie bonurile de benzina, fie biletele de autobuz. Mi se pare mult prea alambicat modul in care se pune problema. Faptul ca exista mijloc de transport, dar el nu poate fi folosit, echivaleaza cu lipsa mijlocului de transport. Nimeni nu va poate obliga sa stati in scoala peste numarul de ore din norma didactica de predare + doua ore/saptamana.