avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 644 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Indemnizatie crestere copil pentru eleva la ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Indemnizatie crestere copil pentru eleva la postliceala asistenti medical

Buna seara sunt eleva la scoala postliceala in anul III ... nu am mai fost angajat din 2008 ...dar am platit asigurare de sanatate la C.A.S.... in ianuarie fac 28 ani si sunt insarcinata in 23 sapt .Vreau sa stiu daca, ma incadrez la indemnizatia de crestere copil. Si unde trebuie sa depun actele daca ma incadrez...cei de la asistenta sociala de la noi din oras au zis ca doar pana la 26 de ani poti sa iei indemnizatie daca esti studenta....Astept raspuns...Va multumesc anticipat :)
1. Daca in cele 12 luni premergatoare nasterii copilului (inclusiv luna nasterii) ati urmat, fara intrerupere, cursurile de zi ale scolii postliceale puteti benficia de indemnizatie pentru concediu crestere copil (CCC).

2. - Nu conteaza ce varsta aveti la data nasterii.
- De asemenea nu conteaza daca ati platit sau nu contributia de asigurari de sanatate sau alte contributii.

3. - De la Primarie luati lista cu actele necesare si tot acolo le si depuneti.
- Termenul de depunere este de 60 de zile lucratoare de la data cu care solicitati indemnizatia pentru CCC.

4. Din OUG 111/2010 privind concediul si indemnizatia lunara pentru cresterea copiilor:

Art. 2
(1) Incepand cu data de 1 ianuarie 2011, persoanele care, in ultimul an anterior datei nasterii copilului, au realizat timp de 12 luni venituri din salarii, venituri din activitati independente, venituri din activitati agricole supuse impozitului pe venit potrivit prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, denumite in continuare venituri supuse impozitului, pot beneficia optional de urmatoarele drepturi: