Din aplicatiile software, chitanta se listeaza in 2 exemplare:
- un exemplar pt platitor
- un exemplar ramane la institutia/agentul economic care incaseaza suma.
Conform O3512/2008:
Chitanta - "Se arhiveaza la compartimentul financiar-contabil, dupa utilizarea completa a carnetului (exemplarul 2)."
In cazul chitantelor emise din aplicatii nu avem carnete.
Din experienta altora am desprins 2 variante:
- exemparul 2 se indosariaza impreuna cu fila din registrul de casa
- formare carnete - am auzit si de aceasta varianta - inseamna ca cineva sa numeroteze carnetul si sa specifice numarul de file etc.
Aveti mai multe variante dintre care va spun doua mai folosite:
1)Listati chitanta in 3 exemplare : 1 client, 1 agent/registru casa, 1 la "cotor" (fostul cotor)/arhiva
2)Listati chitanta in 2 exemplare : 1 client, 1 agent/registru casa = exemplar pe care il scanati si constituiti "cotor"/arhiva electronica, arhiva care o salvati pe suport sau pe drive dedicat pe net(server),