In data de 27.09.2013, mi-am achizitionat un laptop de la un magazin din Bucuresti, am platit o suma destul de mare pe el, toate bune si frumoase dupa nici 5 zile, bateria a cedat, le-am dat un e-mail, fiind plecat din Bucuresti, cu dorinta de a imi returna banii pe laptop sau schimbarea bateriei, mi-au raspuns taman dupa ce au trecut cele 2 saptamani in care magazinul accepta returnarea produsului. spunandu-mi ca le pare rau, problema o sa fie rezolvata in service si tot felul de abureli. Ok, am sunat la service, m-au trimis de la o persoana la alta, de la un service la altul pana cand am reusit sa dau de cel care trebuie. Am fost acolo in data de 16.10.2013, acolo am dat de 2 femei care mancau si m-au pus sa astept sa termine..ok, ok imi pare rau ca v-am deranjat. Le-am explicat frumos care e problema, am luat la mine bateria unui prieten care are exact acelasi model( cu care mergea) le-am arata cu cu aceea baterie merge cu a mea nu, a da, trebuie sa lasati laptopul ca sa il testeze baietii. Le-am spus ca acest lucru nu pot, fiindca el este obiectul muncii mele de aceea l-am luat, dupa 10 minute de cearta cu ele, au fost de acord sa le las doar bateria si din curiozitate am intrebat cate zile dureaza daca las laptopul in service, raspunsul a fost acesta: Nu putem sa va spunem exact, de la 7 zile pana la 14", nici bine nu am ajuns acasa, am primit telefon de la ei ca bateria nu are absolut nimica si ca sa vin urgent cu laptopul in service, eu plecat seara din Bucuresti cu munca la o prezentare, le-am explicat ca nu pot si mi-au spus ca nu ma pot ajuta altfel... nici pana in ziua de azi nu m-au sunat sa ridic bateria din service...
Vreau sa stiu ce as putea face, cum sa fac sa rezolva problema si cu magazinul sa imi explice de ce nu au raspuns in timpul care trebuia si cu serviceul pentru cum s-au comportat cu mine. Daca se poate chiar sa imi recuperez banii pe laptop.