avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 935 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Am returnat un laptop cumparat online si mi se refuza ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Am returnat un laptop cumparat online si mi se refuza plata

am returnat un laptop ( dupa 2 zile) cumparat online, iar in mom. de fata a trecut o luna de cand mi se refuza plata acestuia pe motiv ca acesta avea un sistem de operare linux iar eu l-am trimis inapoi cu un windows instalat de mine. Are importanta cu ce sistem de operare returnez laptopul, sau ei sunt obligati sa-mi dea banii inapoi indiferent de motiv?
Cel mai recent răspuns: novarom , utilizator 19:18, 17 Iulie 2014
are ...citeste contractul de garantie !

mergi la magazin , ia-ti laptop-ul inapoi , si ca sa arati ca esti o persoana cu bune maniere , acorda-le scuzele de rigoare . nu numai ca nu-ti mai returneaza banii , dar ai pierdut si garantia.

orice modificare adusa unui produs ce urmeaza a fi returnat din diferite motive , atrage dupa sine anularea garantiei si a returnarii contravalorii acestuia .
clauza din contract este descrisa altfel , cu alte cuvinte , dar acesta este intelesul .
separatistul a scris:

are ...citeste contractul de garantie !

mergi la magazin , ia-ti laptop-ul inapoi , si ca sa arati ca esti o persoana cu bune maniere , acorda-le scuzele de rigoare . nu numai ca nu-ti mai returneaza banii , dar ai pierdut si garantia.


Nu era nevoie sa jigniti.Cred ca de bune maniere aveti nevoie dumneavoastra.
Domnule/doamna novarom se practica asemenea obiceiuri la multe magazine.Fie online sau nu.Ca sa nu returneze banii,inventeaza un motiv oarecare ,daca nu are unul real.Daca mergeti la magazin o sa va ofere altceva in schimb.Un alt laptop sau orice altceva doriti.
M-as cam indoi de rasp dvs. Adica sa inteleg ca sta in picioare doar daca pe certificatul de garantie este trecut acest linux. Va spun ca este si nu este...Practic am cumparat doua laptopuri, diferite...la unul scrie pe factura laptop si linux, la unul nu scrie. Insa din cate inteleg eu din OUG Nr.34 din 04.06.2014, prin returul unui produs se intelege incetarea unilaterala a contractului.
Contractul in cazul nostru ar trebui sa fie factura. Daca pe factura eu nu am trecut decat un laptop fara nici un linux, atunci sa nu mi se ceara nici un linux cand returnez produsul. Ce am cumparat, aia am dat inapoi...conform facturii, nu?! Adica laptop in stare perfecta.
Nu stiu unde se incadreaza cel de-al doilea, cu linux mentionat in factura...insa personal mie imi par gaselnite de-ale firmelor de a nu mai da banii inapoi.
Asa o vad eu, in tara asta
Ultima modificare: Joi, 17 Iulie 2014
novarom, utilizator
n-am jignit pe nimeni !

intre ei sigur a fost o discutie in contadictoriu , iar oamneii de la magazin i-ai explicat motivul.
faptul ca novarom n-a stiut de acel articol , probabil s-a suparat si o inceput o contrazicere , mai apasata.
novarom a scris:

M-as cam indoi de rasp dvs. Adica sa inteleg ca sta in picioare doar daca pe certificatul de garantie este trecut acest linux. Va spun ca este si nu este...Practic am cumparat doua laptopuri, diferite...la unul scrie pe factura laptop si linux, la unul nu scrie. Insa din cate inteleg eu din OUG Nr.34 din 04.06.2014, prin returul unui produs se intelege incetarea unilaterala a contractului.
Contractul in cazul nostru ar trebui sa fie factura. Daca pe factura eu nu am trecut decat un laptop fara nici un linux, atunci sa nu mi se ceara nici un linux cand returnez produsul. Ce am cumparat, aia am dat inapoi...conform facturii, nu?! Adica laptop in stare perfecta.


daca nu e alba este sigur alta culoare , adica si neagra ...ca tot culoare este .

sa inteleg ca ceea ce este mai jos scris , nu-ti apartine ?
ba ai cumparat 1 , ba ai cumparat 2 dar diferite ...
hotaraste-te ,pe care din laptopuri l-ai trimis retur .
pana la urma , ai adus modificari si celui fara LINUX...ai adaugat un sistem de operare fara licenta , si asta provoaca cauze .

"am returnat un laptop ( dupa 2 zile) cumparat online, iar in mom. de fata a trecut o luna de cand mi se refuza plata acestuia pe motiv ca acesta avea un sistem de operare linux iar eu l-am trimis inapoi cu un windows instalat de mine. Are importanta cu ce sistem de operare returnez laptopul, sau ei sunt obligati sa-mi dea banii inapoi indiferent de motiv?"
Ultima modificare: Joi, 17 Iulie 2014
ContSters324606, utilizator

Alte discuții în legătură

Recuperare bani pe licenta software nedorita cipyk cipyk Am citit o stire in care un domn din Franta, care a achizitionat un laptop Asus cu sistem de operare Windows XP preinstalat, a solicitat returnarea banilor pe ... (vezi toată discuția)
Probleme in achizitia a doua laptopuri de pe un magazin on-line Iuliana_V Iuliana_V Miercurea trecuta am achizitionat de la un magazin on-line doua laptopuri Dell Inspiron 7537, Intel Core i7-4510U pana la 3.1 GHz, 15.6″ Full HD Touch ... (vezi toată discuția)
Produs cumparat defect din altex Buna seara!In urma cu 4 zile (24.08.2018)am cumparat un laptop din magazinul Altex din Ramnicu Valcea!Am instalat windows ul pe el si ce sa vezi...Bateria ma ... (vezi toată discuția)