In data de 23 octombrie am contactat o persoana autorizata pentru efectuarea cadastrului asupra unui imobil cu terenul aferent. Mi-a comunicat ca a fost depusa documentatia si ca are termen de solutionare pe data de 05.12.2013 ca urmare i-am achitat onorariul solicitat, eliberandu-mi chitanta. In data de 06.12.2013(vineri) am sunat sa aflu daca este gata inscrierea in cartea funciara si dupa lungi insistente a binevoit sa-mi raspunda la telefon si sa-mi spuna ca nu este gata si ca probabil v-a iesi luni 09.12.2013, iar de luni nu mai raspunde la telefon. Am sunat la OCPI unde mi-au spus ca a iesit de la cadastru si ca urmeaza sa-i fie deschisa cartea funciara si ca de acolo nu-mi pot oferi informatii si nu stiu cand va fi gata. Chiar nu exista termene pentru asa ceva??
Am mare nevoie de inscrierea in cartea funciara intrucat am gasit deja cumparator pentru proprietate si urmeaza sa plece in strainatate.
Ce pot sa fac in aceasta situatie? Vi se pare normal ca autorizatul pentru cadastru sa se poarte asa? Pot sa-i fac o plingere undeva, banuiesc ca sunt si? Nu este de obligatia lui sa urmareasca lucrarea pana la finalizare?
Nu expertul este de vina pt situatia dvs. Trebuia sa faceti un contract de prestari servicii (conventie) in care se specificau termenele, onorariu etc. Nerespectarea acestor clauze puteau duce la consecinte.
Faptul ca in spatele firmei este un expert care semneaza pentru munca prestata, este alta problema.