La momentul returnarii unor articole catre furnizor, acesta din urma a facturat cateva dintre produse la un pret mai mic decat pretul la care ne-au fost vandute. Eu le-am operat la pretul lor corect, motiv pt. care acum am o diferenta intre factura lor de retur si inregistrarile mele de aprox. 400 ron. Le-am explicat ce si cum, dar intr-un final au spus ca ei nu vor reface acea factura si ca e treaba nostra ce facem si cum rezolvam problema. Intrebarea mea este: ce fac in aceasta situatie?
Din ce am inteles eu, factura de retur este pe alte preturi. Deci d-voastra trebuia sa inregistrati factura de retur exact cum a fost emisa, iar diferenta ar ramane pe 473, pana cand furnizorul v-ar emite factura de diferenta. Mai vorbiti cu acest furnizor poate il convingeti sa va emita aceata factura de diferenta, altfel rezulta ca trebuie sa ii platiti diferenta.
Stornare marfa
ioanaep
buna ziua,
in cazul in care am receptionat marfa la pret cu amanuntul in luna februarie, iar in martie se emite factura de stornare pentru anumite ... (vezi toată discuția)
Stoc
lidiao
Buna, livrez marfa la un supermarket, acesta imi face retur de marfa la pretul de vanzare. In stoc cum pot sa inregistrez marfa. sau mai exact cand fac ... (vezi toată discuția)