avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 686 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate în general Furnizor refuza sa-si corecteze factura de retur
Discuție deschisă în Contabilitate în general

Furnizor refuza sa-si corecteze factura de retur

La momentul returnarii unor articole catre furnizor, acesta din urma a facturat cateva dintre produse la un pret mai mic decat pretul la care ne-au fost vandute. Eu le-am operat la pretul lor corect, motiv pt. care acum am o diferenta intre factura lor de retur si inregistrarile mele de aprox. 400 ron. Le-am explicat ce si cum, dar intr-un final au spus ca ei nu vor reface acea factura si ca e treaba nostra ce facem si cum rezolvam problema. Intrebarea mea este: ce fac in aceasta situatie?

MUltumesc!
Cel mai recent răspuns: Ioan Petru Butariu , Contabil 14:51, 20 Decembrie 2013
Din ce am inteles eu, factura de retur este pe alte preturi. Deci d-voastra trebuia sa inregistrati factura de retur exact cum a fost emisa, iar diferenta ar ramane pe 473, pana cand furnizorul v-ar emite factura de diferenta. Mai vorbiti cu acest furnizor poate il convingeti sa va emita aceata factura de diferenta, altfel rezulta ca trebuie sa ii platiti diferenta.
Ultima modificare: Vineri, 20 Decembrie 2013
Ioan Petru Butariu, Contabil

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Stornare marfa ioanaep ioanaep buna ziua, in cazul in care am receptionat marfa la pret cu amanuntul in luna februarie, iar in martie se emite factura de stornare pentru anumite ... (vezi toată discuția)
Stoc lidiao lidiao Buna, livrez marfa la un supermarket, acesta imi face retur de marfa la pretul de vanzare. In stoc cum pot sa inregistrez marfa. sau mai exact cand fac ... (vezi toată discuția)
Se poate returna un produs cumpărat din magazin dupa 24 de ore? stelian_1981 stelian_1981 Buna !Am cumpărat o saltea medicala in valoare de 400 Ron pentru o bunicuta care are vârsta de 93 de ani imobilizată la pat dar nu este buna pt dansa că ... (vezi toată discuția)