Buna !Am cumpărat o saltea medicala in valoare de 400 Ron pentru o bunicuta care are vârsta de 93 de ani imobilizată la pat dar nu este buna pt dansa că este prea tare,salteaua nu a fost utilizată deloc....doctorul care se ocupa de dansa mi-a sugerat sa o returnez pentru ca nu o ajuta cu munca materialul este prea tare .Am fost la magazin după 24 ore dar nu vrea sa îmi returneze bani înapoi ,am ales sa iau un produs de la ei de 100 de Ron și să-mi returneze diferența de 300 ron dar vanzatorul nu a fost de acord sami returneze bani doar produse in valoare de 400 Ron,nu am ce sa fac cu acele produse medicale.Este ceva varianta legată sa îmi returneze cei 400 de Ron sau trebuie să accept sa aleg produse de acea valoare?
Din cate stiu, sper sa nu gresesc, exista o directiva europeana in privinta returnarii unui produs, fara obligativitatea justificarii motivului dar cu conditia sa fie returnat in conditiile in care a fost achizitionat dar nu in mai putin de 30 de zile...ce este sub, in
semăna un abuz din partea vanzatorului.
nu cred ca exista lege care sa dea dreptul cumparatorului sa renunte la produs la achizitia din magazin...ca e in termen de 24 de ore, 24 de zile sau 24 de minute este irelevant.Consulta politica de retur a magazinului...daca exista