avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 321 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Despre canapea extensibila. Buna ziua. Va rog sa ma ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Despre canapea extensibila. Buna ziua. Va rog sa ma sfatuiti intr-o problema. Am mers intr-un ...

Buna ziua. Va rog sa ma sfatuiti intr-o problema. Am mers intr-un magazin de canapele cu dorinta de a-mi cumpara o canapea pe care sa pot dormi pe ea,exact asta am si solicitat. Ceea ce aveau expus, mi-a placut, am extins-o si am vrut sa o cumpar, in schimb vanzatorul mi-a recomand alt produs, pe care nu era expus in magazin si nu l-am vazut si probat fizic, cu mentiunea ca este un produs la fel cu cel pe care l-am vazut si imi ofera aceleasi caracteristici, se poate dormi pe ea. Am dat comanda in magazin, am platit un avans, totul bine si frumos. Am primit canapeaua acasa, mi-a fost montata tot de ei, in schimb am constatat ca nu pot dormi pe partea din spate (cea extinsa), respectiv spatarul cum ar fi, are o saltea bombata prea tare, ceea ce face imposibil sa dormi, aluneci ori pe stanga ori pe dreapta. Se poate dormi pe partea de sezut cum ar fi, salteaua este ok acolo. Am dat 7500 de lei pe o canapea care doresc sa dorm pe ambele parti cand o extind. Pe pagina de facebook se face reclama ca toate canapelele lor ofera confort si un somn odihnitor, ceea ce la mine aceasta canapea nu-mi ofera niciun somn odihnitor. Am mers la magazin, am pus aceasta problema, au venit acasa, au constatat ca produsul din pct de vedere tehnic este functional si mi-au spus sa merg la medic ori sa-mi cumpar un topper. Nici nu au vrut sa stea la discutie cu mine. Daca doream sa-mi pun topper puteam da bani pe o canapea mai ieftina, dar am mers pe increderea vanzatorului care mi-a recomandat aceasta canapea pe care eu nu am vazut-o si care m-a asigurat ca pot dormi pe ea. Ce anume pot sa fac? Care sunt actele normative care sa ma ghideze? Am reclamat la ei in a 14 zi de la cumparare, in schimb imi precizeaza ca nu se face retur, fiind un produs personalizat. De garantie nu raspund ptr ca nu are un defect tehnic, asa mi-au zis. Ce pot sa fac? astfel incat sa-mi recuperez prejudiciul.
4 din 6 utilizatori consideră
acest răspuns util
Daca tot v-ati dus in magazin si ati probat si v-a placut, de ce ati acceptat sa luati altceva pe nevazute?
Daca ati fi luat on line, puteati returna. Mi-e teama ca nu veti avea castig de cauza.
:((( Ce sa zic, am fost atrasa de reclamele lor, apoi de recomandarile lor.....mi s-a spus ca au un produs premiun ce momentan nu l-au expus, fiind cu 2 perne, cel din magazin avea 3 perne, dar ofera aceleasi caracteristici ca cel din magazin, eu precizandu-le ca doresc sa dorm pe ea. Am fost asigurata ca toate aceste functii mi le satisface, si am dat comanda in magazin..Cand au venit acasa si au montat-o am observat ca partea de spatar are o saltea bombata si rigida ce practic nu te poti odihni, in schimb cea din magazin nu este asa, salteaua este dreapta.La un interval de 10 zile am facut reclamatie la ei, au venit acasa, au facut constatare, au considerat ca montajul nu este corespunzator, au mai reglat-o, iar cu partea de dormit, au spus ca nu au ce modifica la ea nimic, asa este ea. Producatorul imi scrie ca nu are ce sa-mi faca, ca din punct de vedere tehnic produsul este conform, iar canapeaua este personalizata. Eu nu am modificat nimic la dimensiuni, mi s-a pus la dispozitie 3 culori si am ales 1 si 2 modele de stofa, am ales 1, iar totul la ea este standard. Au avut o putere de convingere extraordinara, totul a fost poate premeditat, sa-si vanda produsul, pentru ca efectiv nu ai cum sa dormi pe ea. Mi s-a recomandat sa merg la medic sau sa-mi cumpar un topper. Adica dau 7500 lei pe o canapea, sa-mi mai cumpar topper? Imi cumparam o canapea la 1000 de lei si puneam topper....
3 din 4 utilizatori consideră
acest răspuns util
Faceți i sesizare către ANPC ,în care precizați cele povestite și vedeți în funcție de răspuns ce variante mai aveți..
2 din 3 utilizatori consideră
acest răspuns util
Stimata doamna, cu parere de rau va aduc la cunostinta o zicala romaneasca ce spune ca nu toate mustele fac miere. Astfel si unele reclame si recenzii de pe fb pot fi inselatoare. Primul pas ar fi reclamatia la ANPC, si apoi in functie de raspunsul primit veti decide urmatorul pas. Succes!
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
In cazul cumpărăturilor din magazin nu este valabil retur in maxim 14 zile. Doar pe online. Trebuie sa găsiți alte motive. Sesizare la ANPC nu totdeauna duce la rezultatul dorit. Mai ales dacă e ceva personalizat. Variante posibile ar fi (daca vor și ei) răscumpărare la preț mai mic sau să alegeți altceva in contravaloare. Bani greu se dau înapoi daca nu este defect de fabricație. La cumpărare din magazin se merge pe ideea: văzut, plăcut, vetificat-testat și cumpărat. Șansele Dvs sunt minimale.

Alte discuții în legătură

Returnare canapea pe motiv legat de dimensiunile ei danielamih danielamih Am comandat o canapea care a venit acasa dupa trei saptamani, exact asa cum am comandat-o insa, cand am vazut-o asezata in casa mi-am dat seama ca nu se ... (vezi toată discuția)
Contracte la distanta - canapea daniel2014 daniel2014 Buna ziua As dori sa stiu daca situatia prezentata mai jos intra sub incidenta Ordonantei 130 privind contractele la distanta si daca produsul poate fi ... (vezi toată discuția)
Drept retur 14 zile lorandreea lorandreea Buna ziua, se poate sa ma ajutati cu o informatie de specialitate in situatia urmatoare? Am cumparat o saltea de pe un site, pe care am desigilat-o cand am ... (vezi toată discuția)