Buna ziua
As dori sa stiu daca situatia prezentata mai jos intra sub incidenta Ordonantei 130 privind contractele la distanta si daca produsul poate fi returnat in termen de 10 zile.
Am fost intr-un showroom de mobila si am vazut un model de canapea si un cod de culoare din oferta standard a unui producator. In acel moment nu eram hotarat, asa ca am dat comanda ulterior pe email specificand modelul si culoarea care mi-au fost prezentate in showroom. Deoarece canapeaua nu era pe stoc, am platit un avans si s-a dat comanda la fabrica. Dupa o perioada mi s-a cerut sa platesc si diferenta pentru ca altfel nu puteau sa o aduca. Cand au adus-o am constatat ca este alta culoare decat ceea ce vroiam, mai precis codul de culoare pe care mi l-au dat in showroom corespundea unei alte culori / game de canapele si ca urmare vreau sa o returnez. Cei de la showroom spun ca nu este posibil deoarece este un produs facut la comanda iar culoarea am ales-o eu.
Mentionez ca produsul este in oferta standard a producatorului, el a fost facut la comanda doar pentru ca nu era pe stoc in acel moment.
Ce pot face in acest caz ? Se poate returna ?
Multumesc
gi-jane2
Moderator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
daca acea canapea nu era in oferta, sau ati solicitat alte dimensiuni, alta culoare fata de standard, poate fi considerat produs la comanda si nu poate fi returnat.
Chiar si asa, daca aveti dovada ca ati comandat o culoare si v-au dat alta, sunt obligati sa v-o schimbe.
Nu va intelegeti cu ei, adresati-va curand protectiei consumatorului.