nu are rost sa tot schimbati salteaua... produsul nu e bun.
e deja a treia oara, e chiar ok acel magazin ca va returneaza suma, cf certificatului de garantie in care cred ca si scrie de conditiile in care va returneaza banii
" in cazul lipsei de conformitate, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului sa i se aduca produsul la conformitate fara plata, prin reparare sau inlocuire, conform art. 11, sau sa beneficieze de reducerea corespunzatoare a pretului ori de rezolutiunea contractului privind acest produs, in conditiile art. 12 si 14."
(2) O masura reparatorie va fi considerata disproportionata, daca ea impune vanzatorului costuri care sunt nerezonabile in comparatie cu cealalta masura reparatorie, luanduse in considerare:
-valoarea pe care ar fi avut-o produsele daca nu ar fi existat lipsa de conformitate;
-importanta lipsei de conformitate
-daca cealalta masura reparatorie ar putea fi realizata far nici un inconvenient semnificativ pentru constumator.
(3) O masura reparatorie va fi considerata ca imposibila daca vanzatorul nu poate asigura produse identice pentru inlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.
Si eu sunt de parere sa renuntati la produs si sa va luati banii. Produsul este de proasta calitate. Cu acesti bani, chinuindu-va cateva zile (din lipsa de saltea) va puteti lua un produs asemanator de la o firma de prestigiu, al carei nume nu-l pot da aici (din cauza de publicitate).
Eu mi-am cumparat un produs asemanator, plus alte doua, de la aceasta firma de prestigiu si va pot spune ca sunt imbatabile - produsele acestei firme.
~ final discuție ~