avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 478 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Garantie si returnarea produsului
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Garantie si returnarea produsului

Buna ziua. Am cumparat un coltar extensibil care s-a stricat de 3ori intr-un an si 10 luni. Prima data l-au reparat dupa 10 luni apoi s-a stricat iar. Au venit si a doua oara si l-au luat la reparat dar dupa o luna l-au adus tot stricat. Am apelat la OPC au trecut mai bine de 30 de zile cand mi-au zis ca voi primi un produs nou daca inchei o amiabila cu directorul magazinului. Cei de la firma spun ca imi inlocuiesc doar partea defecta descomplectand un coltar ce il au ei. Deci eu nu am putut folosi canapeaua din decembrie 2016 timp in care a si iesit din garantie in ian.2017 suntem in febr.. Vreau sa stiu daca am dreptul la o inlocuire totala sau la recuperarea banilor. Multumesc.
Cel mai recent răspuns: Daniela40c , utilizator 18:14, 10 Februarie 2017
~ Conținut șters la cerere ~

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Cumparare produs cu defecte fabricatie constatate ulterior geims geims Buna ziua, In data de 15 ian 2014 am cumparat un tractor nou la oferta de pret publicata pe site furnizorului. Cand mi_a adus tractorul am constatat ca ... (vezi toată discuția)
Legea 443/2003 unombun unombun Salut, Ma intereseaza mai multe aspecte ale legii: -vanzarorul este obligat sa preia un produs pentru a-l trimite in service,chiar daca exista service in ... (vezi toată discuția)
Returnare produs defect mariannnghe mariannnghe Am achizitionat un coltar extensibil de la o bine cunoscuta firma de mobila si am sesizat ca are un defect major. Am dat comanda in luna ianuarie de ... (vezi toată discuția)