Buna ziua,
In data de 15 ian 2014 am cumparat un tractor nou la oferta de pret publicata pe site furnizorului. Cand mi_a adus tractorul am constatat ca ,compresorul este defect,rezervorul motorina fisurat si mi s-a promis ca in cel mai scurt timp imi remediaza si am acceptat dar neremediat nici pana astazi.Ulterior facand rodajul 60ore si 40ore probandu-l in teren cu utilaje sa constat si alte defecte majore:
turbosuflanta defecta din fabricatie si inlocuita dar cu probabile cosecinte ,capac fisurat pompa centrala cu pierderi ulei hidraulic, reductor transmisie defect cu zgomot anormal pinioane pe una din treapta, toba esapament fisurata.Este posibil ca eu sa cumpar tractor nou la pret de lista si sa fiu nevoit sa chem servic-ul sa repar defectele cu care a fost vandut pentru ca eu nici nu am avut timp sa lucrez si mai mult ,am anuntat de cand mi la adus ca are unele defecte.Am tot anuntat servicul dar fara nici un raspuns in afara de turbosuflanta.am facut si o sesizare la protectia consumatorului acum doua zile.Cei de la OPC au zis ca o sa faca cercetari.Va intreb ,daca pot cere inlocuirea acestui tractor ,deoarece eu nu vreau sa repar utilajul defect care mi l-a vandut ,cu defectele tot anuntate de mine in decurs de patru luni.Aceste defecte sunt din fabricatie nu sa stricat la mine ar fi normal sa platesc produse conforme nu produse neconforme iar apoi sa mi le faca conforme .#-o:(
Sa mentionez la OPC inlocuirea produsului? Am reclamat defectele si am rugat sa investigheze dumnealor nedreptatea care mi s-a facut.
Da, ati procedat bine ca ati facut sesizare la O.N.P.C., deasemenea DA, puteti cere inlocuirea produsului sau chiar sa-l returnati si sa primiti banii platiti inapoi, daca doriti acest lucru.
Nu ati procedat bine inca de la inceput pentru ca ati acceptat produsul cu defecte de fabricatie, semnand pentru primirea lui, astfel ca acum trebuie sa se ocupe de problemele produsului cei ce asigura SERVICE-ul acestora. Ar fi fost bine sa faceti un proces verbal de constatare defectiuni cu reprezentantul furnizorului si sa returnati produsul. Probabil ca ar fi fost bine sa faceti acelasi lucru si cu cei de la service. Este bine sa cereti expres inlocuirea produsului celor de la O.N.P.C. si sa faceti o adresa de NOTIFICARE in acest sens si catre FURNIZOR. Daca va refuza va trebui sa mergeti la instanta si sa cereti acest lucru sau returnarea lui si primirea contravalorii platii efectuate, precum si recuperarea tuturor cheltuielilor pricinuite cu neplacerile provocate, dealtfel si daune interese (eventual si morale).
Poate aveti noroc, in cele din urma, astfel ca furnizorul sa inteleaga si sa fie de buna credinta ajutandu-va in tot privind solutionarea situatiei asa dupa cum va doriti si dupa cum ar fi corect.