avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 407 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Probleme masina de spalat in garantie- Arctic
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Probleme masina de spalat in garantie- Arctic

Am cumparat o masina de spalat Arctic in decembrie anul trecut . Inca de la prima spalare am observat ca aceea masina are un defect, un scartait. I-am sunat pe cei de la service Arctic ...au venit au zis ca sunt rulmentii si ca este normal sa scartie si ca "trebuie sa isi faca ungerea si nu o sa mai scartie",Dupa o luna i-am chemat din nou bineinteles tot cu aceeasi problema, au venit au zis ca sunt carbunii, dar ca nu ii poate schimba ca masina este capsulata ...Le-am spus ca vreau sa imi schimbe masina de spalat pentru ca este evident ca are un viciu de fabricatie.L-a care dansii au spus ca daca nu sunt "draguta cu ei" o sa fie cam greu pentru ca ei tb sa scrie acolo ca produsul are un defect de fabricatie si ca tb schimbat....este revoltator ...
Am facut reclamatie la OPC dar ......Ce trebuie sa fac sa m-i se schimbe produsul ?!Unde tb sa merg?!Cei de la care am cumparat masina(Altex) ma trimit la Arctic si Arctic-ul la Altex?Chiar isi bat joc de noi...Va rog, ajutati-ma cu un sfat
Cel mai recent răspuns: Gabriel Pop , utilizator 10:25, 14 Martie 2010
Care este concluzia comunicata de OPC?
Fiind in termen de garantie ,produsul trebuie reparat ,inlocuit piesa .
Daca din motive ce tin de produs ,nu se pot realiza inlocuiri componente,furnizorul este obligat sa schimbe produsul
In baza celor doua constatari ale service-ului,staruiti la nivelul furnizorului sa se achite de obligatiile de inlocuire produs cu deficiente
Ultima modificare: Joi, 11 Martie 2010
ynocentta, utilizator
Legea din cate cunosc trebuie sa va asigure urtamatorul lucru:In trezeci de zile de la interventia service nu s-a rezolvat aceasta problema pe care dumneavostra o reclamati si persista, puteti sa mergeti cu aceasta constatare la Directorului magazinului si sa-i spuneti ca il veti actiona in instanta pentru ca va livrat un produs care este defect.In prealabil va rog sa cautati legea care mentioneaza acest lucru si sa mergeti pregatita la aceasta intalnire.Sa-l actionati in instanta va costa foarte putin este un doasar in civil si nu aveti nevoie de avocat care sa va reprezinte.Este o problema care se solutioneaza relativ repede daca aveti sesizarile service la indemana,factura in original si garantia produsului.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Produs defect, problema inlocuire MariusPC MariusPC In data de 9.02.2011 am achizitionat o masina de spalat de la Altex , in urma folosiri produsului am constatat ca masina are un defect si anume in timp ce ... (vezi toată discuția)
Umilinta la altex Elena777 Elena777 Am achizitionat in februarie 2015 o plita Whirpool din sticla pe gaz. Pe 26 iunie 2015 in timp ce functiona am auzit o bubuitura puternica. Am venit la ... (vezi toată discuția)
Returnare produs Chrysk2 Chrysk2 Buna seara , am achizitionat o masina de spalat cu uscator in valoare de 1700 lei in data de 18.10.2019 de la magazinul Altex , Iulius Mall ! Masina de ... (vezi toată discuția)