Buna seara , am achizitionat o masina de spalat cu uscator in valoare de 1700 lei in data de 18.10.2019 de la magazinul Altex , Iulius Mall !
Masina de spalat nu este buna deloc , nu mi spala hainele cum trebuie , nu mi topeste capsulele , imi face un zgomot puternic ( mi au venit vecinii la usa din cauza ei ) , trebuie sa stau langa ea , deoarece se misca de la loc ; nu e stabila , face figuri la uscat haine . Masina aceasta nu e ceea ce am cautat si ceea ce imi doresc eu.
Astazi , 03.11.2019 am venit la magazin sa fac o cerere pentru returnare , deoarece n au trecut nici macar 14 zile de cand o am , iar cei de aici mi au zis ca depinde de director daca are chef sau nu sa imi aprobe cererea . Am cerut sa vorbesc cu dansul , am discutat , i am zis ca nu imi vreau banii inapoi, ca vreau sa achizitionez alta masina de spalat de acesti bani , dar dansul a zis ca NU , nu imi aproba nici o cerere , deoarece am luat-o din magazin si nu de pe online .
Sunt obligati sa o schimbe?
Eu din cate stiu , ca e cumparata din magazin sau online am dreptul a o returna?
O seara faina !
Strict după lege: Dacă ați luat-o din magazin nu vă puteți răzgândi în privința achiziției. Vă puteți plânge de calitatea produsului iar vânzătorul e obligat să readucă produsul la conformitate pe cheltuiala lui. O va înlocui doar dacă va constata că reparațiile depășesc prețul de nou.
Atenție însă la detalii: faptul că mașina dvs se "plimbă" înseamnă că a fost montată greșit. Asupra celorlalte probleme nu știu să mă pronunț.