Am cumparat online o chiuveta cu desfacere la livrare si la verificarea vizuala impreuna cu curierul nu s-a observat o fisura subtila ca defect din fabricatie defapt.ea nu se vede decat la o anumita lumina si pozitie.am trimis poze cu fisura in diferite pozitii care se observa doar pe zoom maxim si ca nu este folosit si este asa cum l-am primit am componentele sigilate la ea neavand momentan pe ce sa o montez si totusi cei de la care am cumparat spun ca nu au cum sa ma ajute.am garantia am dovada ca nu e vina mea si totusi aceastea cauta scuze la producator.mentionez ca produsul a fost livrat in data 22 ziua seara am facut constatarea si din 23 tot purtam discutii dar numai in defavoarea mea.le-am propus retur cu inlocuire produs bun dar nu fac lucrul acesta si nici nu au specificat ca il pot trimite la reparat sau ca trimit pe cineva sa faca o evaluare sau orice care sa rezolve problema.eu din galati ei din bucuresti probabil mai greu sa obtin ceva pe cale amiabila.rasul plansul.macar daca apucam sa scot produsul din cutie ma simteam vinovata.
adriandimitriu
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
buna seara, o opinie tehnica, mai intai: o fisura este un defect care se observa pe ambele parti ale obiectului. daca ati trimite si poze cu fisura corespondenta pe cealalta parte poate ati avea mai multa putere de convingere. dar poate e o zgarietura.
dincolo de asta, o reclamatie la OPC este primul pas pe care trebuie sa-l faceti. e bine sa atasati si toata corespondenta fiindca la OPC trebuie sa faceti dovada bunei credinte, adica ati incercat sa rezolvati amiabil conflictul
Garantie laptop lenovo
bise
Buna ziua! In luna Decembrie a anului trecut am sesizat 3 pixeli morti pe lcd-ul laptopului meu Lenovo. Pentru ca acesta era inca in garantie am sunat la ... (vezi toată discuția)