Buna ziua!
Anul trecut in 21 septembrie am incheiat telefonic un contract de furnizare servicii de comunicatii electronice (internet +cablu tv).Durata contractului fiind 24 de luni si ca o sa primesc un exemplar al contractului respectiv peste cateva zile. Din prima luna dupa instalare au aparut probleme cu internetul, care mai mult nu mergea. De atunci aproape in fiecare luna aveam probleme la internet desi abonamentul fusese platit totdeauna la timp. Am facut sesizari la firma de internet in fiecare luna ca nu merge si sa-mi aduca contractul promis. Ba au venit si au schimbat ceva pe stalp ba nu au venit si dupa o zi din senin mergea internetul, dar contractul nu a fost adus sau trimis niciodata. Mentionez ca am vorbit cu reprezentantul firmei din orasul meu, cu dispeceratul si cu departamentul comercial unde se afla firma sa-mi trimita contractul fara nici un rezultat.
Dupa un an de zile petrecute cu sesizari catre firma respectiva am decis ca vreau sa reziliez contractul. Am scris o cerere de reziliere a contractului catre firma de internet am trimis prin posta si astazi in data de 19.12.2013 dupa un an de zile reprezentantul mi-a adus un exemplar al contractului unde scrie ca daca clientul doreste rezilerea contractului inaintea expirari abonamentului trebuie sa plateasca contravaloarea abonamentelor pana la expirarea termenului initial de 24 de luni.
Mentionez ca dupa atatea probleme cu internetul am facut un abonament de internet la o alta firma de unde primesc serviciile de intenet fara nici o problema.
In situatia aceasta ce pot face, chiar trebuie sa platesc contravaloarea abonamentelor?Cum pot sa scap de acest serviciu fara sa mai platesc in zadar.
Nu stiu cum ati facut sesizarile, sunt scrise sau verbale? Exista un nr. de inregistrare pt. ele? Dovada acestor sesizari este importanta pentru a demonstra ca rezilierea s-a facut ca urmare a nerespectariii obligatiilor contractuale ale furnizorului. In cazul acesta nu este indreptatit sa va solicite plati suplimentare.
Sesizarile au fost facute doar telefonic si in totdeauna a urmat o rezolvare in 24 sau 48 de ore, insa problemele reapareau la 2 sau 3 saptamani.Convorbirile erau inregistrate atata stiu de la angajatii firmei.