avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1228 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... reclamatie catre operator telefonie mobila
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

reclamatie catre operator telefonie mobila

Pe data de 15 dec 2011 am incheiat un contrat/abonament la o firma de telefonie mobila. in acest abonament am 2 optiuni d einternet incluse.Acest trafic internet dorema sa il folosesc pe telefonul mobil numai in zilele cand sunt la serviciu pentru diferita nevoi personale oferite de serviciul internet pe mobil dar nu am acoperire de date adica nu merge internetul deloc .
In acest sens din data de 15 dec 2011 si pana in prezent am sunat la serviciul clienti si am inregistrat o serie de reclamatii cu privire la problema mea.
Din 15 dec 2011 si pana in prezent am fost doar amanat de fiecare data si mi s-au dat diverse motive ba ca se lucreaza la reclamatia depusa de mine ba ca nu au inca un raspuns.
Ulterio pe data de 03 feb 2012 am fost sunat de o angajata si mi-a spus ca s-a analizat situatia mea,s-au facut masuratori in zona unde facusem eu reclamatia si s-a constatat ca nu exista acoperire de data adica nu functioneaza serviciul internet in zona respectiva si ca in consecinta mi se vor dezactiva optiunile de internet din abonament ca sa nu le mai platesc iar angajata cu care am vorbit mi-a spus ca v-a vorbi cu colegii de la departamentul contracte sa le aduca la cunostinta ce trebuie facut in situatia mea si ca in maxim 48 de ore v-oi fi contactat ceea ce nu s-a intamplat binenteles si dupa 5 zile am sunat eu iar la serviciul clienti sa vad ce s-a intamplat iar operatoarea mi-a spus ca inca nu au un raspuns deci iar sa mai astept.
aceasta intr-un final mi-a spus mai subtil ca nu se doreste rezolvarea situatiei mele deoarece acest lucru ar insemna sa iasa in pierdere firma si anume daca mi se v-a dezactiva optiunile de internet eu nu le v-oi mai plati.
intrebarea mea este :
-pot actiona firma de telefonie in instanta sa cer dezactivarea optiunii d einternet sau rezilierea contractului si sa cer daune banesti morale pentru situatia creata de ei?
-exista vre-o baza legala in acest sens? daca ca as dori sa imi dati numarul legii respectiva sa citesc personal
*mentionez ca in momentul incheierii abonamentului am luat si un telefon subventionat de firma de telefonie
Multumesc anticipat astept un raspuns de la dumneavoastra
Ultima modificare: Joi, 9 Februarie 2012
Ares-3, moderator
Cel mai recent răspuns: cga43 , utilizator 23:56, 9 Februarie 2012
Nu este nevoie sa mergeti direct in instanta, in opinia mea aceasta situatie poate fi rezolvata, daca nu gasiti intelegere la firma, prin Comisariatul pentru Protectia Consumatorului din judetul dvs.

In primul rand trebuie sa faceti o sesizare in scris firmei respective, in care sa anuntati ca intrucat nu ati beneficiat de acel serviciu nu veti plati costurile aferente, ci veti plati doar abonamentul la telefon.
Precizati si datele reclamatiilor facute la Relatii cu clientii iar in incheiere scrieti ca in cazul in care nu vi se reduce factura in mod corespunzator, veti face o reclamatie la ANPC.

Intemeiati-va sesizarea pe art. 14.1 din contract:

14.1 Indisponibilitatea Serviciului
În cazul în care Clientul nu va putea folosi serviciile [firmei] datorită unor defecţiuni în sistemul GSM/UMTS al [firmei], la solicitarea Clientului, taxa lunară de abonament va fi redusă proporţional cu perioada în care Clientul nu a beneficiat de servicii, cu titlu de despăgubiri. Reducerea taxei lunare de abonament se va evidenţia în factura din luna imediat următoare perioadei de nefuncţionare.


Daca raspunsul lor nu este cel dorit de dvs. puteti face reclamatia la ANPC, pentru ca daca nu faceti dovada ca ati incercat rezolvarea pe cale amiabila a problemei, reclamatia dvs. nu va fi luata in considerare, faptul ca ati sesizat telefonic firma este mai greu de dovedit.

Faptul ca ati primit un telefon cu pret redus cand ati incheiat contractul nu va permite, in opinia mea, sa il reziliati fara sa platiti cel putin contravaloarea abonamentului de telefonie pana la expirarea perioadei contractuale.

Daune morale ma indoiesc ca ati primi daca v-ati hotari sa actionati firma in judecata.

Un model de intocmire a unei reclamatii catre Protectia Consumatorului gasiti aici:
www.avocatnet.ro/content/for...
blackshaddow a scris:

Ulterior pe data de 03 feb 2012 am fost sunat de o angajata si mi-a spus ca s-a analizat situatia mea,s-au facut masuratori in zona unde facusem eu reclamatia si s-a constatat ca nu exista acoperire de data adica nu functioneaza serviciul internet in zona respectiva si ca in consecinta mi se vor dezactiva optiunile de internet din abonament ca sa nu le mai platesc [...]


Incercati sa obtineti acest raspuns si in scris. Puteti initia Dvs corespondenta cu furnizorul de servicii, descriind exact etapele prin care ati trecut deja si solicitand fie un termen pentru rezolvarea problemei tehnice, fie orice alta solutie convenabila propusa de furnizor. Pastrati dovada ca furnizorul a primit corespondenta.
Ultima modificare: Joi, 9 Februarie 2012
cga43, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Reziliere contract telekom contact_blue contact_blue Buna seara. Anul trecut in luna August, am fost sunat de un agent Telekom, mai exact o doamna care mi-a facut o oferta, un abonament cu un telefon. Eu avand ... (vezi toată discuția)
Modificare contract prin ''acord'' la telefon rares1984 rares1984 Buna ziua, Va cer ajutorul si sfatul pentru urmatoarea situatie: -in martie 2009 am incheiat primul contract pe 2 ani cu o firma de telefonie -in ... (vezi toată discuția)
Sesizare catre companie de telefonie mobila blackshaddow blackshaddow buna ziua am o problema cu una din companiile de telefonie mobila (cea verde) sa nu fac reclama problema este in felul urmator sunt abonat de 4 ani de ... (vezi toată discuția)