Nu este nevoie sa mergeti direct in instanta, in opinia mea aceasta situatie poate fi rezolvata, daca nu gasiti intelegere la firma, prin Comisariatul pentru Protectia Consumatorului din judetul dvs.
In primul rand trebuie sa faceti o sesizare
in scris firmei respective, in care sa anuntati ca intrucat nu ati beneficiat de acel serviciu nu veti plati costurile aferente, ci veti plati doar abonamentul la telefon.
Precizati si datele reclamatiilor facute la Relatii cu clientii iar in incheiere scrieti ca in cazul in care nu vi se reduce factura in mod corespunzator, veti face o reclamatie la ANPC.
Intemeiati-va sesizarea pe art. 14.1 din contract:
14.1 Indisponibilitatea Serviciului
În cazul în care Clientul nu va putea folosi serviciile [firmei] datorită unor defecţiuni în sistemul GSM/UMTS al [firmei], la solicitarea Clientului, taxa lunară de abonament va fi redusă proporţional cu perioada în care Clientul nu a beneficiat de servicii, cu titlu de despăgubiri. Reducerea taxei lunare de abonament se va evidenţia în factura din luna imediat următoare perioadei de nefuncţionare.
Daca raspunsul lor nu este cel dorit de dvs. puteti face reclamatia la ANPC, pentru ca daca nu faceti dovada ca ati incercat rezolvarea pe cale amiabila a problemei, reclamatia dvs. nu va fi luata in considerare, faptul ca ati sesizat telefonic firma este mai greu de dovedit.
Faptul ca ati primit un telefon cu pret redus cand ati incheiat contractul nu va permite, in opinia mea, sa il reziliati fara sa platiti cel putin contravaloarea abonamentului de telefonie pana la expirarea perioadei contractuale.
Daune morale ma indoiesc ca ati primi daca v-ati hotari sa actionati firma in judecata.
Un model de intocmire a unei reclamatii catre Protectia Consumatorului gasiti aici:
www.avocatnet.ro/content/for...