avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 868 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Pensie alimentara si salariu
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Pensie alimentara si salariu

Buna seara!
Am nevoie, va rog, de un sfat. Am 21 de ani, sunt studenta, iar tatal meu imi plateste pensie alimentara in procent de 25% din salariul lui, conform unei hotarari judecatoresti.
Intrebarea mea este: in cazul in care ma voi angaja, ce se va intampla cu pensia alimentara? Exista riscul sa fie suspendata? Daca da, in ce conditii?
Are vreo relevanta daca respectivul contract de munca pe care l-as semna eu este pe perioada nedeterminata sau doar pe o perioada scurta de timp?
De asemenea, as vrea sa stiu ce se intampla daca eu plec la master in strainatate. Imi va plati suma respectiva si atunci, avand in vedere ca este singurul venit?
Multumesc!
Cel mai recent răspuns: Scorpionul , utilizator 20:52, 10 Ianuarie 2014
Pensia de intretinere este datorata atata timp cat sunteti in nevoie, va continuati studiile si aveti sub 26 de ani. Toate aceste conditii trebuie sa fie indeplinite. Din momentul in care inregistrati venituri nu mai sunteti in nevoie.
La pierderea veniturilor ( sa zicem ca vb de un contract pe 3 luni) indepliniti din nou conditiile pentru pensia de intretinere insa va fi necesara (cred) deschiderea unei noi actiuni in instanta.
Ultima modificare: Vineri, 10 Ianuarie 2014
mirebire, utilizator
Multumesc pentru raspuns!
Imi puteti spune si ce se intampla daca eu plec la studii (masterat) in strainatate?
Pai iti va plati pensia atata timp cat esti in scoala

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Dacă fiica mea face facultatea de psihologie timp de 3 ani va mai ... johnfdi johnfdi Dk fiica mea face facultatea de psihologie timp de 3 ani va mai trebui sa mai platesc pensie alimentara dupa acesti 3 ani ?? am auzit ca masteru nu e ... (vezi toată discuția)