am nevoie de ajutor.... Mi-am infiintat pfa (trad. aut.) in august 2013. Primele cinci facturi le-am emis in format electronic. Dupa aceea am decis sa-mi comand facturier si chitantier tipizate (consider ca-mi pot tine mai bine evidenta asa, plus ca daca merg la un interpretariat si trebuie sa fac factura la final e mai simplu sa le am la mine). Am inceput tot cu nr. 1, dar am dat alta serie. E vreo problema?
as mai avea rugamintea sa-mi spuneti cand trebuie sa depun dosarul cu actele la administratia financiara, ce trebuie sa contina acest dosar?
La infiintarea pfa (si apoi in prima zi a fiecarui an) trebuia sa dati o decizie de alocare serie si numar la facturi, chitante si care trebuie respectate chiar daca listati facturile sau le completati din facturier.
Va rog sa precizati la ce va referiti cu acel"dosar"
Pentru incheierea anului fiscal, pana pe 25 mai 2014, trebuie sa depuneti D200.
Pana la 31 ianuarie 2014 depuneti D220 cu venitul estimat pentru anul 2014.
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.