avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 927 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Codul rutier, contravenţii şi ... Accident circulatie
Discuție deschisă în Codul rutier, contravenţii şi probleme conexe

Accident circulatie

Buna ziua, va rog sa ma ajutati cu un raspuns la problema mea: anult trecut in luna aprilie am fost implicat intr-un accident de circulatie soldat cu victime si avarierea a 3 masini in urma caruia mi-a fost suspendat permisul de conducere, de atunci si pana acum am circulat pe baza de dovada deorece politia la prima constatare a decis ca eu sunt vinovat . Din informatiile obtinute pana acum de la politie am inteles ca nu s-ar fi efectuata expertiza accidentului pentru a se stabili exact cine este vinovatul . am mare nevoie de permis pentru ca lucrez ca sofer profesionist si pe comunitate dovada nu este valabila . cum pot sa procedez sa imi recuperez permisul de conducere pana la solutionarea dosarului . in cazul in care ma duc si contest decizia politiei de a-mi suspenda permisul asigurarile mai despagubesc pe cei implicati in accident daca decizia finala va fi ca eu sunt vinovat ?
Cel mai recent răspuns: anca280 , utilizator 09:51, 22 Ianuarie 2014
Trebuie sa asteptati solutionarea dosarului penal, daca se va dispune o solutie de netrimitere in judecata vi se restituie permisul daca veti fi trimis in judecata si condamnat, in urma hotararii ramasa definitiva, permisul se anuleaza, exista varianta sa va impacati cu victima si scapati de probleme.
Nu sunt mari sanse dar ati putea incerca. Un avocat v-ar putea sfatui mai bine.