avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 478 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice PFA, II, AF - Persoana fizica ... PFA asistent medical
Discuție deschisă în PFA, II, AF - Persoana fizica autorizată, Întreprindere individuală, Asociaţie familială

PFA asistent medical

MA NUMESC MARIN LIVIA,SUNT ASISTENT MEDICAL LA O CLINICA PRIVATA.ESTE POSIBIL SA-MI FAC P.F.A?EXISTA O LEGE IN ACEST SENS?CE IMPLICA ASTA?
Cel mai recent răspuns: LIVIAMARIN , utilizator 17:05, 14 Ianuarie 2014
Va puteti infiinta un PFA. Ce servicii doriti sa prestati?
Infiintarea unui PFA este reglementata de OUG nr.44/2008.

Actul normativ citat prevede:
art.17 (2) Cu toate acestea, o persoana poate cumula calitatea de persoana fizica autorizata cu cea de salariat al unei terte persoane care functioneaza atat in acelasi domeniu, cat si intr-un alt domeniu de activitate economica decat cel pentru care PFA este autorizata.

Documentele necesare pentru înregistrarea în registrul comerţului, înregistrarea fiscală şi autorizarea funcţionării a persoanelor fizice autorizate: le gasiti aici:
[ link extern ]
Asistent medical la acea clinica privata,dar cu P.F.A.Nu stiu daca exista cadru legislativ in acest sens,pt asistentii medicali si moase.Va multumesc!
Multumesc mult!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Pfa transportator marfuri ionelageorgiana ionelageorgiana as dori sa sevin transportator de marfuri...as vrea sa deschid un pfa...ce acte imi sunt necesar? imi trebuie licenta de transport marfa? daca deschi pfa-ul pe ... (vezi toată discuția)
Intreprindere individuala ametist ametist Ce deosebiri majore exista in forma de redactare si [u]continut[/u] al actului constitutiv pentru infiintarea unei intreprinderi individuale, fata de cel al ... (vezi toată discuția)