Buna seara
Suntem o asociatie mica (20 ap.) Avem un fond de rulment de 12oo lei. Valoarea medie a facturilor lunare este de 1700lei.Nu avem rauplatnici.Nu am avut niciodata restante la plata facturilor(apa,salubritate,energie electrica pe scara).
In aceste conditii nu am avut de efectuat operatii bancare. in banca existau 300 lei care la aceasta data s-au consumat(comision intretinre cont) .In consecinta banca ne-a atentionat ca ne desfiinteza contul pentru ca nu pot incasa comisioane !
Intrebarea mea este daca putem sa renuntam la contul bancar.
Va multumesc anticipat.
Cautativa alta banca. 300 lei ar fi trebuit sa ajunga pentru taxa gestiune cont cel putin 5 ani. Daca la un moment dat strangeti o suma mai mare sa zice,m reparatia terasei ce faceti cu ei? Ii tine administratorul in casa?
Cei 300 de lei sa ajunga 5 ani??? :O
La un comision de administrare de 20 lei lunar, inseamna fix 15 luni, de ce sa dea acesti bani daca nu fac plati sau incasari prin banca, iar daca este vorba de o reparatie mai mare deschid atunci cont, asta poate sa fie odata la 10 ani, de ce sa dea unei banci in 10 ani 2400 lei????
Program incasari
cristeacb
Buna ziua,
Doresc sa stiu cum pot rezolva problema programului de lucru de la asociatia de proprietari. Mentionez ca de 2 le rog insistent pe d-nele de la ... (vezi toată discuția)
Plati catre radet
doru barbu
Asociatia de locatari are cont curent in BCR.Plata facturilor RADET se face prin BCR si numai prin BCR( pe factura scrie contul asociatiei la BCR).Ce trebuie ... (vezi toată discuția)