Buna ziua,
Am o nelamurire si sper sa gasesc aici un raspuns. Sunt asociat, administrator si unic angajat pe functia Director Societate Comerciala la un SRL Microintreprindere. Recent am incheiat un contract de comodat pentru autoturismul proprietate personala, pentru a-l putea folosi in cadrul firmei pentru cateva deplasari pe luna. Acest autoturism il folosesc atat in scopuri personale cat si in interes de serviciu.
As dori sa stiu daca este obligatorie in cazul meu completarea foii de parcurs, a delegatiei sau a ordinului de deplasare. Ce documente ar trebui sa intocmesc la deplasarile pe care le fac?
Din ce am citit pe internet, foaia de parcurs este obligatorie daca autoturismul este folosit 100% in interesul firmei, pentru decontarea combustibilului in cazul platitorilor de impozit pe profit. Cum ar trebui sa procedez in cazul meu fiind platitor de impozit pe venit, neplatitor de TVA si nefolosind autoturismul exclusiv in interesul firmei?
Toate taxele cu acest autoturism (roviniete,asigurari, etc) le-am platit ca persoana fizica, singurele cheltuieli facute pe firma fiind doar cu carburantul.
se trece codul fiscal al sicetatii pe bonul fiscal cind achizitionati combustibilului si 50% este deductibil si 50% il inregistrati ca nedeductibil>Normal,fiind cu 3% pe venit si neplatitor de tva nu va influenteaza platile catre stat dar in caz de control va poate sanctiona din punct de vedere al inregistrarilor contabile.Mai bine inregistrati asa decit....Tot asa am si eu societatea si am intrebat la noi la finante .Adica 50%-6022-5311
si 50%-658(analitic nedeductibil-5311)