Buna ziua,
conceptul la care ma refer consta in organizarea unui anumit eveniment cu o tema specifica obiectului de activitate al firmei, in fiecare an, in aceeasi perioada.
Acest concept nu se incadreaza din punctul meu de vedere in notiunea de marca (definita ca semn susceptibil de reprezentare grafică servind la deosebirea produselor sau serviciilor unei persoane fizice sau juridice de cele aparţinând altor persoane. Pot sa constituie mărci semne distinctive cum ar fi: cuvinte, inclusiv nume de persoane, desene, litere, cifre, elemente figurative, forme tridimensionale şi în special forma produsului sau ambalajului sau, combinaţii de culori, precum şi orice combinaţie a acestor semne)
Exista o varianta de protejare a acestui concept? Firma la care fac referire este deja la a patra editie de organizare si au aparut deja copiatori copy paste ai evenimentului de care doreste sa se protejeze...
V-as fi recunoscatoare de orice idee, indiciu....
Multumesc!
Brevetare brand
pneuros
as dori sa incep o afacere, activitatea respectiva exista dar in forma in care vreau eu sa fac nu cred ca exista cum as putea sa o procedez sa nu fiu copiat? (vezi toată discuția)