avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 598 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Custodie minor
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Custodie minor

Buna ziua.Sunt divortata de la sfarsitul anului 2011 si am custodia copilului care este in varsta de 10 ani. Deoarece am cumparat un apartament prin imprumut bancar ma descurc f greu financiar si intentionez sa merg in strainatate sa muncesc cu contract (sunt asistenta medicala ) pt a reusi sa-mi platesc acest apartament. Copilul va ramane cu mama mea care s-a mutat la mine pt a avea grija de copil cat timp voi fi eu plecata.Intrebarea mea este : daca tatal copilului deschide proces pt custodia copilului pe motiv ca eu am plecat ce sanse are sa obtina custodia ? Va multumesc.
Cel mai recent răspuns: iza3212 , utilizator 09:30, 28 Ianuarie 2014
Are toate şansele să obţină autoritate părintească comună şi domiciliul copilului la dânsul.
Ce scrie în hotărârea judecătorească: autoritate părintească unică a mamei SAU "se încredinţează minorul..."?
"se incredinteaza minorul...."
Si daca vreau sa iau copilul cu mine?
Luati-l.
Eu asta intentionez,sa-l iau cu mine ,dar asta va fi posibil abia dupa 2-3 luni,timp in care fostul sot ar putea sa deschida procesul de custodie.Intrebarea mea este daca acest lucru imi imbunatateste sau inrautateste situatia in fata judecatorului .
Nu e o problema prea mare daca ar fi vb de doua- 3 luni. Pana afla, pana deschide proces, il luati.

Alte discuții în legătură

Neplată pensie alimentară și neîndeplinirea îndatoririlor părintești. ce pot face pentru custodia deplină? BlackDaemon BlackDaemon Divortul s-a pronuntat in februarie 2015, iar instanta a decis prin hotarare definitiva si irevocabila domiciliul copilului la mine (mama), cresterea si ... (vezi toată discuția)