avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 890 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... somaj pt angajat perioada determinata cu 1/2 norma?
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

somaj pt angajat perioada determinata cu 1/2 norma?

Buna dimineata!
Am fost angajata pe perioada determinata 6 luni, 6 luni, respectiv 12 luni (cumulat 2 ani) , 1.04.2007-1.04.2009 la o institutie. In acest timp am fost si studenta. Intrebarile mele sunt :
1.Am dreptul la somaj pentru perioada lucrata,daca am fost incadrata in munca pe perioada determinata, dar si cu 1/2 norma? Daca da, ce suma ar trebui sa primesc? Tot 75% din salariul min brut sau alta suma in functie si de faptul ca am fost angajata cu 1/2 norma?
2. Pot primi somaj daca urmez o forma de invatamant? (facultate-ultimul an)

Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: pakos , utilizator 22:54, 15 Iulie 2009
Am absolvit o facultate si inca sunt studenta la alta, nu pot beneficia de somaj daca am absolvit o facultate, dar inca sunt la alta studenta?
Ultima modificare: Miercuri, 15 Iulie 2009
geny, utilizator
Din pacate, nu...Se considera ca, urmand o forma de invatamant nu va aflati in cautarea unui loc de munca. Veti putea beneficia insa de indemnizatie de somaj la absolvirea celei de-a doua facultati.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Absolvent cu diploma de bacalaureat 2012 boboeu boboeu Astazi 01.08.2012 am fost la agentia de somaj sa fac cerere pt acordarea indemnizatiei de somaj. Am dat o declaratie pe propia raspundere ca nu urmez o forma ... (vezi toată discuția)
Ajutor de somaj pentru absolvent facultate 2009 nicolleta68 nicolleta68 Buna ziua! Am lucrat timp de 20 de ani dupa care, contractul de munca s-a incheiat de comun acord cu angajatorul la data de 31.12.2007. Am urmat cursurile ... (vezi toată discuția)