Desi poate unii or sa spuna ca este prea devreme,eu cred ca timpul ramas pana la admiterea din 2015 este suficient sa punem impreuna bazele unui examen reusit si sa reusim sa fim admisi...nu cred in vorba "a doua oara va fi cu noroc",vreau si pot sa reusesc din prima desi stiu ca va fi un drum lung!!!
Sunt studenta in anul 3,i-mi doresc enorm o cariera in magistratura,daca mai sunt persoane care vor sa dea admiterea la inm in 2015 le invit aici sa dezbatem impreuna,sa ne ajutam reciproc si sa invatam!!!
Orice informatie venita din partea voastra va ajuta enorm!!!
Haideti sa punem burta pe carte!!!
Eroarea de drept
a. produce aceleasi efecte ca si eroarea de fapt atunci cand priveste o norma extrapenala.
b.produce efecte doar in cazul faptellor savarsite din culpa
c. invincibila inlatura intotdeauna caracterul penal al faptei.
Astazi vom face grile de penal pana la 16:00. Raspunsurile din 30 in 30 de minute, asta in conditiile in care raspunde cineva:))
pe ,,c,, o exclud pt ca nu mai avem ,,inlaturarea caracterului penal,,codul renuntand la ,,cauzele care inlatura caracterul penal,,in prezent tine de imputabilitate
-va recomand 2 materiale pe justitie postate de Danilet ,extrem de interesante si care ne arata de ce au fost doar 160 de locuri la INM ,strategia pe justitie 2015-2020....mie imi par autorii de un cinism crunt.
-invata Romania cum sa ,,flituiasca justitiabilul ,,in felul asta reducand nr cauzelor cu beneficiul unui nr mic de magistrati si costuri reduse
postez cateva randuri din ce am citit si m-am enervat de o sa-i ,,laud,,toata ziuaX-(
nicaieri nu puncteaza ca lumea plateste taxe si impozite iar statul chiar tr sa asigure justitie de toti banii,nu platim ,,redus,,sa primim justitie ,,cu portia,,
o tot dau cu grefierii,pai daca eu vreau sa ma judece un judecator tu stat o repartizezi portarului de la instanta,chipurile ca e mai ieftin asta decat un magistrat iar eu am o cauza de 2 lei ca sunt coate goale si nu de 2 miliarde de euro.....X-(